Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick samlingslån på 900 k (aprilskämt)

Är så glad!!!!
Ringde min bank (swedbank) och berättade om min situation och jag o sambon fick ett stort samlingslån på 900k med 18 % uc betyg !!!!

(aprilskämt)

Senast redigerad av en moderator:
Snyggt jobbat! Vad fick du för ränta?

Hahahahaha

Hahahahahahaha. ”Räntan va 1 april”.

Fattar inte det roliga om jag ska vara helt ärlig för har man en bra inkomst är det många banker som ser en som en intressant kund, något jag kan intyga (Nordea)

Fattar inte det roliga om jag ska vara helt ärlig för har man en bra inkomst är det många banker som ser en som en intressant kund, något jag kan intyga (Nordea)

No offense MEN
99% här har inte din inkomst, vilket du har lite svårt att förstå vilken tur du hade. Flera har ju sökt på Nordea och fått avslag.

man måste upp till 800K i inkomst för att få så stora lån. Tror inte ens det är 10 pers här på forumet så har den inkomsten så inse att det är unikt.

Det är faktisk inte så ovanligt som man kan tro. 100.000 personer i Sverige tjänar ÖVER en miljon kronor. Tittar vi över 800.000 så är det säkerligen närmare en miljon svenskar som ligger på den nivån. Det motsvarar 1 på 6 medborgare i vuxen arbetsför ålder.

På forumet har du 2pac med flera som ligger på den nivån.

Medelinkomsten i Sverige ligger väl strax under 500.000 kronor. Ser inte varför forumet inte skulle vara representativt för befolkningen i övrigt? Folk med höga inkomster belånar sig snarare oftare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp