Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick notis om höja remember kredit till 95k. Har 13,5 i UC

Logga in på mina sidor hos remember idag och fick ett förslag om att höja min kredit från 75 till 95k. Jag hade ju betydlig bättre UC när jag fick dom 75k. Tror ni att det ens är lönt att bränns en UC för att chansa att få en höjning till 95k med 13,5 i UC ?

Logga in på mina sidor hos remember idag och fick ett förslag om att höja min kredit från 75 till 95k. Jag hade ju betydlig bättre UC när jag fick dom 75k. Tror ni att det ens är lönt att bränns en UC för att chansa att få en höjning till 95k med 13,5 i UC ?
En höjning om 20,000 SEK känns spontant som ett erbjudande utan någon ny UC? Fick liknande erbjudande via Santander och då utan någon ny UC.

Råder dig att kontrollera med deras kundtjänst. Att höja 20,000 SEK med en ny UC känns rätt onödigt kan jag tycka.

Jag får så titt som tätt av Remember. Aldrig blivit beviljat själva höjningen - ingen ny UC har tagits.

Jag får så titt som tätt av Remember. Aldrig blivit beviljat själva höjningen - ingen ny UC har tagits.
Ok
En höjning om 20,000 SEK känns spontant som ett erbjudande utan någon ny UC? Fick liknande erbjudande via Santander och då utan någon ny UC.

Råder dig att kontrollera med deras kundtjänst. Att höja 20,000 SEK med en ny UC känns rätt onödigt kan jag tycka.
Ska ringa deras kundtjänst och höra

Fått samma av santander och resurs. Fått höjning 20k flera ggr utan uc. Men alltid dubbelkollat med kundtjänst (ringt) att ingen uc tas. När jag fått dessa erbjudanden så är höjningen redan godkänd så har bara varit att signera för mig.

Dom tar alltid kreditupplysning vid höjning sa hon på kundtjänst hon menar på att det är deras skyldighet. Dom tog en UC på mig och jag blev beviljad 20k extra

Är det kreditkort eller är det lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp