Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick medlemslån Nordea

Hej! Till er som är med i facket, fick igår medlemslånet hos Nordea godkänt, efter uc och skickat in löne samt tjänstgöringsintyg. 350.000 till 4,9% ränta. Hade 4,5 i uc betyg med ca 20 synliga ff. 500 000 i skulder på 400.000 årsinkomst.

Jag gick precis med i Unionens fackförbund. Behöver man ha varit medlem i 12mån eller kan man ansöka som ny medlem?
Hört mycket gott om Nordea från flera håll! :)

Jag gick precis med i Unionens fackförbund. Behöver man ha varit medlem i 12mån eller kan man ansöka som ny medlem?
Hmm ingen aning faktiskt det e nog bättre kolla med unionen eller tex Nordea. Ja tyckte det va kanon service

Det är väldigt sällan dom faktiskt kollar om man ens är med i något fack. Har haft medlemslån via Swedbank för ett par år sedan via handels. Fyllde bara vilket fack jag tillhörde, inget bevis eller något behövdes. Sedan när jag fick en bättre tjänst på mitt jobb så bytte jag till unionen som fackförbund och sökte hos Nordea för att få medlemslån. Var samma sak där, valde fackförbund i ansökan men behövde inte visa något bevis att jag var med i unionen fackförbund.

Sen ifall dom skulle kolla utan att meddela det så tror jag inte det krävs att man ska ha varit med i fackförbundet ett år. Tror man ska få nyttja alla förmåner direkt.

Hej! Till er som är med i facket, fick igår medlemslånet hos Nordea godkänt, efter uc och skickat in löne samt tjänstgöringsintyg. 350.000 till 4,9% ränta. Hade 4,5 i uc betyg med ca 20 synliga ff. 500 000 i skulder på 400.000 årsinkomst.
20ff?? 4.5 i risk? 500k blanco? Måste va de bästa betyget jag sett med de förutsättningarna

Fyllde du i att dettas ett samlingslån? Är väldigt glad för din skull att du fått ett så fint lån på dina uppgifter! Undrar om Nordea är så givmilda för alla eller om det va en slump?

Dom var det för mig iallafall!

Yes! Fick även mitt lån beviljat, på 290 k. Fick det bara några timmar sedan!
Ränta 4.9 %! Nordea är bäst!

tyvärr inte lika poppis som många skriver avslag 9 procent uc 12 ff. inga anmärkningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp