Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick lån och kredit kort med anmärkning...

"Den bästa kunden är den som inte betalar", sa Klarnas vd.
Så kan man också bygga en affärsmodell i Sverige 2022.
Helt rätt, det har jag bevisat många gånger och nån gång det måste vara slut. Sedan maj månad har dom inte tjänat en krona på mig!

Tack för din omtanke.Jag vill bara dela med andra som undrar om det gick att få lån med dåliga förutsättningar!
Svar på din fråga, syfte med lånet är bil köpet till 50k och lösa privata skulder 35k som jag har kvar.Kredit kort har jag aldrig haft och ville testa mig hur jag hanterar den.Behöver inte den alls i nu läget så vill se hur jag hanterar den.
Har gjort väldigt stort förändring i mitt beteende sen jag löste alla mina skulder.Mina räkningar(dom är få) betalar jag direkt när dom kommer…väntar inte förfallodatum!
Så vi får se, en dag i taget…
Låter som att du verkligen har tänkt till! Det är väldigt bra!
Du kan också lägga till en budget varje månad ( om du inte redan gör det ) för att se exakt vad du gör av med och även bocka av när du betalt räkningar.
Jag rekommenderar när man är i förändring i sitt beteende , eftersom jag själv varit där. Att inte ha med sig kreditkortet i plånboken utan se det som en buffert om det händer något. Om du behöver uppsöka tandläkare akut eller om diskmaskinen går sönder osv. Nu när du löst dina skulder kanske du även kan lägga upp ett sparande? <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp