Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick lån och kredit kort med anmärkning...

Har blivit av med mina skulder hos KF i maj månad(cirka 450k) och nu i måndags efter 7 månader sökte jag 50k via Lendo och blev beviljad av Remember. Kunde utöka till 90k och kunde ansöka och beviljades deras kredit kort flex med kredit 10k.
Så mina förutsättningar...
skuld saldo 17 månader till
en anmärkning och utmätnings försök kvar
11,4% UC betyg tre ff
inga skulder syns hos UC

Oj, då var dom minsann sugen på risk

Du får vårda förtroendet

Toppenfint att det gick. Men ska du samla lån? Varför valde du att öka din belåningsgrad från 50 till 90 samt kreditkort?
Anledningen till min nyfikenhet är att det är sådant som gör att man sitter där i skiten igen. Behöver du ens ett kreditkort?
Inget dömande utan jag bara tänker att det kan vara bra att fråga sig själv varför man tar lånet och behöver man verkligen det?
Jag önskar att jag hade frågade mig själv dessa frågar när jag började min egen lånecirkus för 15 år sedan.

"Den bästa kunden är den som inte betalar", sa Klarnas vd.
Så kan man också bygga en affärsmodell i Sverige 2022.

"Den bästa kunden är den som inte betalar", sa Klarnas vd.
Så kan man också bygga en affärsmodell i Sverige 2022.
Må vara sant men aningen taktlöst enligt mig. Han var däremot inte VD utan hade en operativ roll vid sitt uttalande 2014. Han lämnade sin operativa roll året
efter uttalandet.

Toppenfint att det gick. Men ska du samla lån? Varför valde du att öka din belåningsgrad från 50 till 90 samt kreditkort?
Anledninge till min nyfikenhet är att det är sådant som gör att man sitter där i skiten igen. Behöver du ens ett kreditkort?
Inget dömande utan jag bara tänker att det kan vara bra att fråga sig själv varför man tar lånet och behöver man verkligen det?
Jag önskar att jag hade frågade mig själv dessa frågar när jag började min egen lånecirkus för 15 år sedan.
Tack för din omtanke.Jag vill bara dela med andra som undrar om det gick att få lån med dåliga förutsättningar!
Svar på din fråga, syfte med lånet är bil köpet till 50k och lösa privata skulder 35k som jag har kvar.Kredit kort har jag aldrig haft och ville testa mig hur jag hanterar den.Behöver inte den alls i nu läget så vill se som sagt hur jag hanterar den.
Har gjort väldigt stort förändring i mitt beteende sen jag löste alla mina skulder.Mina räkningar(dom är få) betalar jag direkt när dom kommer…väntar inte förfallodatum!
Så vi får se, en dag i taget…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp