Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick jag lånet?

Hej,
Ansökte idag om ett lån. Blev beviljad hos Nordax. Signerade avtalet och bekräftade mitt konto. Inte fått något mail eller sms.
Under någon timma låg lånet som ”under behandling” för att sen ändras till godkänt.
när jag nu loggar in så ser lånet ”upplagt” ut. Och klickar jag på transaktioner står det ”utbetalt” beloppet jag sökte.
betyder det att allt är klart tro?

Hej,
Ansökte idag om ett lån. Blev beviljad hos Nordax. Signerade avtalet och bekräftade mitt konto. Inte fått något mail eller sms.
Under någon timma låg lånet som ”under behandling” för att sen ändras till godkänt.
när jag nu loggar in så ser lånet ”upplagt” ut. Och klickar jag på transaktioner står det ”utbetalt” beloppet jag sökte.
betyder det att allt är klart tro?
Ja det är klart. Grattis! Hur var dina förutsättningar? Uc score? Inkomst och skulder? Ff?

Wohooo!!!
Sökte egentligen 500.000. Så fick bara ett endaste erbjudande men tog det för att tillfälligt lösa lite sluta grejer. Mitt i en husförsäljning där vi kommer göra en vinst på minst 1.3-1.5 kanske med lite tur.

inga förfrågningar (1 försvann idag därför sökte jag). Inget hos KFM eller Inkasso.
0,9 i UC
33 i lön

bolån 50% av 2.3 milj
MasterCard 175’… (ja jag vet…)
Klarna 10’
Qliro 8’
Brocc 389’

så jag kommer lösa klarna, Qliro, MasterCard och lägga resten hos Brocc för att sen lösa när husaffärer är klar. Räntan blev densamma som hos Brocc på 11. Men det handlar om 2-3 månader och jag står handfallen. Klarna, Qliro och MaserCard har mycket högre ränta så dem vill jag ha bort.

Ligger i separation där den andra parten inte betalar ett skit och jag ska betala både hus och mitt nya boende. Två tonårsgrabbar dessutom.
Så då hoppas jag att pengarna landar på kontot i morgon så jag kan lösa det jag vill och kunna andas ut ett tag.
Kreditkortet drar väl ner betyget en del har jag förstått så det blir ju gött att bli av med.

UC score: 636 ”Mycket bra” (legat på 629 hela tiden vilket bemärks som ”bra”)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp