- Meddelanden
- 4 242
- Mottagna reaktioner
- 4 153
- Poäng
- 2 617
Du har rätt i att det inte finns något stöd för att undanta saker. Men har också sätt ett gäng exempel här på forumt då saker betalats efter inledande utan att man tar bort inledande. Så det verkar inte vara jättehårt med det i verkligheten.Det finns inget stöd alls för att undanta saker för att man tycker det är viktigt.
Någon fackpamp tycker säkert fackavgiften är viktig att betala, eller bolaget man har bredband från.
Jag tror också att tullverket och banker har samma åsikt, att deras fordran var viktig att betala.
Men det beror lite på vad det är: Handlar det om att lägenheten eller elen kan sägas upp så tycker inte jag lagen är så viktig, då trumpfar logiken istället eftersom det blir svårt att flytta med anmärkning och elen kostar 30.000 att starta igen om den stängs av.
Då hade jag troligen betalat om jag kunnat och sen sagt till handläggaren att jag inser att jag gjort ett misstag efter att jag betalat fakturan. Resulterar mest troligt inte i att inledande sanering avbryts.
Fast det är väll enda gången jag hade betalat. Om viktiga saker kan sägas upp om man inte betalar. Annars får det ingå såklart.
Senast ändrad: