Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick inledande idag, men har några frågor

Kan du inte betala 6000,det är inte så mycket?
Vad menar du? Skuldrådgivaren sa att jag skulle släppa alla skulder då det kommer ta ca 1 år innan bedömningen om skuldsanering skulle göras vilken han tyckte skulle räcka, nu vart det nästan ett år

Vad menar du? Skuldrådgivaren sa att jag skulle släppa alla skulder då det kommer ta ca 1 år innan bedömningen om skuldsanering skulle göras vilken han tyckte skulle räcka, nu vart det nästan ett år
Jag menade att du skulle kanske ha mycket större chans att få skuldsanering om den senaste lånet inte fanns, i så fall ditt senaste lån skulle vara november 2023 och det inte är så nära.

Jag menade att du skulle kanske ha mycket större chans att få skuldsanering om den senaste lånet inte fanns, i så fall ditt senaste lån skulle vara november 2023 och det inte är så nära.
Skiljer 4 månader så vetttusan om de skulle gjort sån stor skillnad.. känns mest jobbigt nu att jag inte ens kan glädjas åt inledande efter dom saker handläggaren sa, vilket får mig att inte förvänta mig nå annat än avslag..

Är det någon annan som fått beviljad skuldsanering som haft lån tagna inom 12 månader?

Nej alla som söker skuldsanering har 6 papp liggandes :)
Jag skulle fixa dem på ett eller annat sätt för att ha större chans att få skuldsanering, om inget annat vänta med ansökan tills jag blir av med brixo lån. Man måste försöka göra något åt sin skälighet som LUP med all rätt påpekade.

Skiljer 4 månader så vetttusan om de skulle gjort sån stor skillnad.. känns mest jobbigt nu att jag inte ens kan glädjas åt inledande efter dom saker handläggaren sa, vilket får mig att inte förvänta mig nå annat än avslag..

Är det någon annan som fått beviljad skuldsanering som haft lån tagna inom 12 månader?
Vet inte men har en känsla att det skulle gjort skillnad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp