Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick inga erbjudanden Lendo...

Av alla 27/30 lånegivare som finns via förmedlare finns det bara 4/5 St som kan erbjuda 600k!!
Sök på lägre belopp. Återigen man får INTE automatiskt erbjudande om lägre belopp även om förmedlare påstår det. Bara vissa gör det. Sänk beloppet! 500k är det betydligt fler som erbjuder. Kundtjänst kan hjälpa med det.

Vad sökte du för belopp? Som andra har sagt här så kan det vara läge att kontakta Lendo och sänka beloppet, det där med att bankerna erbjuder lägre om dom anser att sökt belopp är för högt stämmer inte alltid. Jag har helt andra förutsättningar än dig men för ett par månader sökte jag 350k utan ett enda svar. Kontaktade då Lendo och diskuterade med dom och kom fram till att söka på 150k istället och då fick jag erbjudande av Bank Norweigan, dock till ganska kass ränta. Med dom pengarna kunde jag lösa ett helrötet Nordax-lån samt släcka mina krediter vilket sänkte min månadskostnad en del.

Sök lägre belopp, blir du beviljad betala bort så många lån som möjligt, sök igen efter 6-12 månader och gör samma tills du har sänkt din belåningsgrad och sök igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp