Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick förtidsåterbetalning av skatten för ett tag sen o nu står de att ja ska få tillbaka mer?

Fick förtids återbetalning av skatten för ett tag sen i december......Nu när ja logga in på Kivra står de att ja ska få tillbaka några tusen. Men när jag loggar in på Skatte verkets app står de saldo 0kr. Vad är rätt o vad e fel?:/ Tänkte fick ju tillbaka på skatten innan januari så alla ränte uppgifter kanske inte blev inskickade...

Kollade upp nu och den 17e januari fick jag en utbetalning från Skatteverket på 11 tusen förtids återbetalning av skatt.

När ja kollar min deklaration nu med belopp o få tillbaka så står de 9765kr........

O på Skatteverkets app står de 0kr.

Tkr de låter väldigt märkligt att ja ska få tillbaka så mkt när jag fick tillbaka den 17e januari....elr kan de stämma???

Kollade upp nu och den 17e januari fick jag en utbetalning från Skatteverket på 11 tusen förtids återbetalning av skatt.

När ja kollar min deklaration nu med belopp o få tillbaka så står de 9765kr........

O på Skatteverkets app står de 0kr.

Tkr de låter väldigt märkligt att ja ska få tillbaka så mkt när jag fick tillbaka den 17e januari....elr kan de stämma???
De har inte räknat av din förtidsåterbetalning. Du kommer således bli betalningsskyldig för mellanskillnaden.

9765 är summan du ska få tillbaka baserat på de uppgifter som finns i deklarationen. Deklarationen tar inte hänsyn till förtidsåterbetalning. Godkänner du den kommer du få restskatt på 11000-9765.

antingen är de 11000 felaktigt framräknade eller så saknas något underlag (exv. rapporterad ränta) i deklarationen.

Kolla ränta och inkomst på ansökningsblanketten och jämför med deklarationen.

Kolla ränta och inkomst på ansökningsblanketten och jämför med deklarationen.

Ush fattar ingenting av det här o alla siffror :( tänkte ja ska åka till skatte kontoret här i stan o fråga :( när jag ansökte om förtids återbetalning av skatt i december/januari så litade jag på att dom gjorde rätt...jag va inte helt säker på att ja ens skulle få tillbaka något men skulle ja få de skulle de gå till skulder innan dom hamna jos kronofogden...

Känns ju förjävligt o bli återbetalnings skyldig på massa tusen:(

Det är svårt att få det exakt på kronan tyvärr. Du kommer ju inte behöva betala detta förrän om flera månader dock.

Det är svårt att få det exakt på kronan tyvärr. Du kommer ju inte behöva betala detta förrän om flera månader dock.

Ush så du e säker på jag blir återbetalnings skyldig nu??:( Blev så glad när ja såg beloppet haha trodde ja skulle få tillbaka mer på skatten haha men tydligen inte. Ush får se va de blir då :( har aldrig i hela mitt liv blivit betalnings skyldig på skatten:(

Ush så du e säker på jag blir återbetalnings skyldig nu??:( Blev så glad när ja såg beloppet haha trodde ja skulle få tillbaka mer på skatten haha men tydligen inte. Ush får se va de blir då :( har aldrig i hela mitt liv blivit betalnings skyldig på skatten:(
Det är bara lite över tusenlappen inte flera tusen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp