Fick ett lån beviljat på 300 tusen på ikano 7% ränta.. men när jag ska identifiera mig med bank-id så går den inte förbi det steget efter att jag signerat... har testat flera ggr men samma problem. Har ni varit med om det innan?
Prova att göra det på en dator om du försökt via mobil.Fick ett lån beviljat på 300 tusen på ikano 7% ränta.. men när jag ska identifiera mig med bank-id så går den inte förbi det steget efter att jag signerat... har testat flera ggr men samma problem. Har ni varit med om det innan?
Funka inte .. får ringa dem imorrnProva att göra det på en dator om du försökt via mobil.
Hade 11,1 i uc men när uc uppdaterades hade jag 7 förfrågningar (6 när ansökan gjordes).Förutsättningar?
Tänkte själv köra ikano nästa månad undra vad jag får för ränta då. Har 3ff då. Betyget just nu på 3.7 men lär nog va nere på 1-2% nästa månadHade 11,1 i uc men när uc uppdaterades hade jag 7 förfrågningar (6 när ansökan gjordes).
519tkr i årsinkomst
inkomst 311k dock bara. Och lån 240Får man fråga varför du endast ska söka hos Ikano när nästan samtliga förmedlare har dom?Tänkte själv köra ikano nästa månad undra vad jag får för ränta då. Har 3ff då. Betyget just nu på 3.7 men lär nog va nere på 1-2% nästa månadinkomst 311k dock bara. Och lån 240
Synliga. Tänkte samma 270k där.