Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick en avbetalnings plan hos prioritet inkasso men kan räntan verkligen va såhär hög??:(

Japp 500 kr i 3 månder sen ville dom att jag skulle höja till 1500 minst för enbart räntan e på 500kr per månad...kan de verkligen stämma!?? Har just nu löneutmäting så vette tusan om ja kommr lyckas klara av den avbetalningsplanen elr ska man släppa den till löneutmäting?? Skulden e på ca 25 tusen :( ett lån från good cash:(

Japp 500 kr i 3 månder sen ville dom att jag skulle höja till 1500 minst för enbart räntan e på 500kr per månad...kan de verkligen stämma!?? Har just nu löneutmäting så vette tusan om ja kommr lyckas klara av den avbetalningsplanen elr ska man släppa den till löneutmäting?? Skulden e på ca 25 tusen :( ett lån från good cash:(
Tyvärr tror jag att det stämmer, inkassobolag har nästan alltid en ränta på minst 24%. Kanske är det lika bra att släppa den skulden också? Beror ju iofs på hur länge du räknar med att ha löneutmätning.

Ni har kommit överens om att dröjsmålsräntan ska vara 29% står det i deras villkor

Om skulden är 25k blankt borde det bli 604 kr i månaden i dröjsmålsränta

Är de bättre o släppa till löneutmäting då kanske? Har löneutmätning 4 månader till minst...:/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp