Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick detta på mejlen idag, har aldrig varit kund där!!!

Senast ändrad:
Med tanke på länken ser det ut som skräppost och eventuellt att man försöker blåsa folk på ett eller annat sätt med Strandia Finans namn.

Klicka inte på länken. Kan vara virus.

Nej jag har inte klickat och att länken ser ut som den gör var att i mejlversionen fanns mitt namn med flera gånger och jag tyckte det var enklare att kopiera in webbversionen mejlet kom i inkorgen inte skräpposten om du läser denna sida http://www.strandiafinans.se/ så nämner de också stillsamma lån konstigt bara att kalla smslån för stillsamma. Men tack Kryss för att du bryr dig så jag inte får virus på datorn GOD JUL på dig.

Med tanke på länken ser det ut som skräppost och eventuellt att man försöker blåsa folk på ett eller annat sätt med Strandia Finans namn.

Klicka inte på länken. Kan vara virus.

Det är en direktlänk till ett nyhetsbrevsutskick via Get a Newsletter Scandinavia AB. Lär vara helt ofarligt om någon klickat och nu är orolig :)

Med all sannolik Strandia själva som skickat det. Att ca5tio aldrig haft med dem att göra har liten betydelse, varje gång man godkänner tex Freedom Finance (eller i princip alla andras för den delen skulle jag tro) villkor accepterar man att de skickar vidare mailadressen till deras "samarbetspartners", dvs, adressen säljs vidare till de som är intresserade av personer på jakt efter lån.

Senast ändrad:
Det är en direktlänk till ett nyhetsbrevsutskick via Get a Newsletter Scandinavia AB. Lär vara helt ofarligt om någon klickat och nu är orolig :)

Med all sannolik Strandia själva som skickat det. Att ca5tio aldrig haft med dem att göra har liten betydelse, varje gång man godkänner tex Freedom Finance (eller i princip alla andras för den delen skulle jag tro) villkor accepterar man att de skickar vidare mailadressen till deras "samarbetspartners", dvs, adressen säljs vidare till de som är intresserade av personer på jakt efter lån.
Tack då förstår jag, har också fått frun Kundfinans i dag de är också SMSPengar Norden så jag ligger väl på deras lista också, men kan ni förstå varför man väljer begreppet Stillsamma lån det låter heltokigt tycker jag.

Tack då förstår jag, har också fått frun Kundfinans i dag de är också SMSPengar Norden så jag ligger väl på deras lista också, men kan ni förstå varför man väljer begreppet Stillsamma lån det låter heltokigt tycker jag.

Det är väl deras version av "vitt och lantligt", lev fridfullt och stillsamt med dyra smslån när snabba pengar behövs till inredning, trasiga kylskåp osv...

Många sånna där skräpföretag skickar ju ut sånt där och hoppas på att mottagarna ska panika och betala in etc. Förhoppningsvis vet man själv vad man köpt eller vart man är kund. Men det är ju ganska lätt att gå in på sin mail och se om man blivit kund eller liknande tidigare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp