Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fick detta brev från monetti idag "bild". Vad händer nu?:(

20160420_164852.jpg Jag har ett lån hos monetti som jag tyvärr blev en månads betalning sen med. Idag kom inkasso brevet o jag mailade dom precis o frågade om ja kunde få betala detta belopp 27e maj ist. Har försökt o knåpa till ekonomin denna månad men de har varit tufft då ja varit sjukskriven men får en bra lön sits maj dvs om 4 veckor.

Nån som vet hur hårda monetti är o skicka till kronofogden? ??? :(

Det står i brevet "önskar ni en överenskommelse eller har invändningar mot kravet ombeds ni kontakta oss" och det har du nyss gjort så det låter som om det finns en möjlighet med anstånd jag hoppas det för din skull så du slipper denna press du är under just nu. Har för mig att de är sega på att svara på mejl så har de inte svarat tills i morgon så ring dem. Lycka till.

Jo precis om dom godkänner den överenskommelsen :(

Monetti inkasso hörde av sig idag.....dom sa att ja kunde betala 500 kr nu sista april o sen de som ja låg efter me med sista maj lönen..... herreghu ja e helt chockad de trodde ja aldrig vilken lättnad!!!!

Monetti inkasso hörde av sig idag.....dom sa att ja kunde betala 500 kr nu sista april o sen de som ja låg efter me med sista maj lönen..... herreghu ja e helt chockad de trodde ja aldrig vilken lättnad!!!!
Grattis det måste kännas jättebra att det löste sig så smidigt för dig.

Monetti är ju kanon att ha och göra med.Kanon och grattis "Tussan" till en bra lösning på det problemet.

36% dröjsmålsränta... Man kan må illa för mindre. Tur att det är ett relativt litet belopp oavsett hur det går. Inte kul att sitta med flera skulder på 20.000-30.000:- styck med en sådan saftig dröjsmålsränta som 36% årligen på detta. Vedervärdigt!!!

mm fyfan 36 % dröjmålsränta ja.. men har betalat in 500 kr nu och sen sista maj ska jag betala in resten av hela skulden så då e jag äntligen fri från dom o aldrig mer sms lån................

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp