Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick brev av kronofogden idag "utslag" vad kommer ske nu?:(

Din attityd på detra forum är vedervärdig.
Tack... känner mig rätt kränkt och nedvärderad. Jag återberättade exakt vad hon berättade för mig hos kronofogden över telefon bara.... ber @Lasseman så mycket om ursäkt att jag tydligen är inkompetent att inta infon ja fick å skrev upp

Ringde kronofogden Idag o hörde mig för...nu när jag fått utslaget som de heter så blev de ju tyvärr en betalnings anmärkning:/ men hon så att det är dom jag har skulden hos som bestämmer när pengarna ska drivas in..när dom ja e skyldig pengar hos hör av sig till kronofogden de e då dom börjar kolla mina tillgångar o löneutmätning o sånt:/ Ska betala in så mkt ja kan nu den 22 dec sen kontakta dom jag har skulden hos o höra om ja kan få betala resten sen är nästa lön:/

Tack... känner mig rätt kränkt och nedvärderad. Jag återberättade exakt vad hon berättade för mig hos kronofogden över telefon bara.... ber @Lasseman så mycket om ursäkt att jag tydligen är inkompetent att inta infon ja fick å skrev upp

Han har den översittartonen mot alla på forumet så känn dig inte ledsen :)

Blev utslag för mig för ett tag sedan också och jag betala in efter ca: 2-3 veckor , viist blev det anmärkning och stog att jag hade skuldsaldo ett tag , men borta nu . ja inte anmärkningen men skuldsaldo

Lasseman sitter på otroligt mycket information pga att han jobbar på kfm. Tål man inte raka ärliga svar så kanske man inte ska fråga på detta forum.
Om han så jobbar som Statsminister behöver man inte vara otrevlig då många av oss här har det tufft nog.

Blir det bättre om jag öser på med smileys styrkekramar och handhjärtan?

Hemskt ledsen. Den info du fått är typ diametralt olika mot verkligheten.

:)o_O

Ringde kronofogden Idag o hörde mig för...nu när jag fått utslaget som de heter så blev de ju tyvärr en betalnings anmärkning:/ men hon så att det är dom jag har skulden hos som bestämmer när pengarna ska drivas in..när dom ja e skyldig pengar hos hör av sig till kronofogden de e då dom börjar kolla mina tillgångar o löneutmätning o sånt:/ Ska betala in så mkt ja kan nu den 22 dec sen kontakta dom jag har skulden hos o höra om ja kan få betala resten sen är nästa lön:/

Helt rätt info. Dom kan välja att vänta i princip hur länge som helst för med verkställighet, bara dom håller fordran vid liv med preskavbrott.
Borde inte vara helt omöjligt att få göra så, dom har ju utslaget som jokerkort att ta till om du inte följer det ni gjort upp om.
Utslaget och därmed anmärkningen påverkas inte av att skulden betalas.

Ja precis...ska betala in 4 tusen nu den 22dec sen ringa dom o fråga om dom kan ta resten med nästa lön... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp