Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick brev av kronofogden idag "utslag" vad kommer ske nu?:(

Har en skuld till ett inkassobolag på 7 tusen kr. Idag fick jag brev om att de blivit utslag. Har inte pengar förens den 23e så om 18 dagar ca kan jag betala detta:( hoppas på o kuna betala allt då:(

Vad kommer ske nu?

Om man inte kan betala inom 15 dagar från utslag påbörjas en utredning gällande tillgångar, inkomst osv

Du kommerju altid få hem ett papper som säger skuld aTT betala som du sen har 14 dagar på att betala om jag inte minns fel.

Du kommerju altid få hem ett papper som säger skuld aTT betala som du sen har 14 dagar på att betala om jag inte minns fel.

Det brevet kommer när sökande valt att verkställighet vilket kan ha gjorts samtidigt som ansökan om bf, men det är ovanligt. Kan komma om 2 år också.

Så förklarade de för mig över telefon för ngn dag sen

Då har du antingen inte ringt kronofogden eller så har du lyckats hitta på någon helt egen tolkning av den infon du fått.

Har en skuld till ett inkassobolag på 7 tusen kr. Idag fick jag brev om att de blivit utslag. Har inte pengar förens den 23e så om 18 dagar ca kan jag betala detta:( hoppas på o kuna betala allt då:(

Vad kommer ske nu?

Du kan med all säkerhet betala detta den 23:e. Att något annat skulle hinna hända innan dess är helt osannolikt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp