Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick beviljat av BN

Fick beviljat ett Samlingslån hos BN där jag skrev att jag ville lösa 85000kr i skulder. Nu är min fråga hur exakta är dom på att det ska vara 85000kr för när jag räknade ihop mina skulder är dom 81775kr? Väldigt tacksam för svar.

Se det som du har fått ett lån på 85.000 kr och att de löser ditt lån. Rimligen bör de utbetala mellanskillnaden till dig.

Jag fick själv ett samlingslån hos Sevenday får några veckor sedan via Lendo där det skilde sig några tusen kr och då fick jag mellanskillnaden utbetalt.
Får man fråga vad för ränta du fick från BN?

En tanke (tips) kan vara att senare, när du ser att din kreditscore tillåter det, att du söker ett bättre lån än BN då de inte är de billigaste på marknaden.

Tack så hemskt mkt för svar. Min ränta blev kass 22% men bättre ränta än dom 3 lånen jag har nu som jag vill betala av. Ja tanken är att när mina 9 ff försvunnit i höst och jag bara har 1 kvar plus att min lön ökat med 100k när skattebeskedet e klart. Ska söka ett lån med bättre ränta.

Får du till ett bra creditscore (och det känns som du är bra på väg om du ökar din lön och blir av med dina ff) så kan du hamnar på mer rimliga 5-7 % genom lendo.

Du får resterande på kontot

Så nervös! Om det står så här när jag kollar min inloggning betyder det att lånet faktiskt är godkännt och kommer betalas ut eller kan det fortfarande bli nekat in i det sista?

"Din ansökan är godkänd och ligger redo för utbetalning. Vi kommer skicka en bekräftelse till din e-post så snart vi gjort utbetalningen. Utbetalningen blir normalt genomförd under dagen. Om utbetalningen misslyckas kommer vi kontakta dig per e-post för att bekräfta korrekt betalningsinformation."

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp