Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick besked nu. Får förtidsåterbetalning av skatten nästa vecka!

Man går väl inte in på
KFms sida för att begära förtids återbetalning av skatt ?

Ja tyvärr så gör dom ju de;( Så gjorde dom för mig förra året iaf men de va skönt att skulden minskade. Hur mkt har du kvar på löneutmätningen?

Oj alla lån har inte ens kommit in på löneutmätningen men när alla är där kommer det vara 2,2 miljoner ca. Valde att släppa allt efter ett långvarigt spelberoende. Tänkte hade varit fint att få eventuell skuldsanering beviljad innan skatteåterbäringen för då har jag förstått att man får behålla skatten? Ser väl inte jätteljust ut då jag blev nekad men har åtgärdat alla fel och överklagat. Handlar om ca 30-40 tusen i återbäring.

Oj alla lån har inte ens kommit in på löneutmätningen men när alla är där kommer det vara 2,2 miljoner ca. Valde att släppa allt efter ett långvarigt spelberoende. Tänkte hade varit fint att få eventuell skuldsanering beviljad innan skatteåterbäringen för då har jag förstått att man får behålla skatten? Ser väl inte jätteljust ut då jag blev nekad men har åtgärdat alla fel och överklagat. Handlar om ca 30-40 tusen i återbäring.
Inte säkert. Jag fick betala in min skatt tre och en halv månad efter beviljad skuldsanering.

Har du tur och får beviljad skuldsanering får du behålla men inte säkert. Sen efterföljande år får man oftast inte mycket tillbaka på skatten.

Att det du skriver och det du redogör för inte går ihop. Men men...

Du tänkte på att hon ena gången var hos FK och fick hjälp med att skriva ut lönespecar och allt och andra gången hos skatteverket och då hade skrivit ut dem redan hemma? Samt det där med tiden, ena gången en vecka sen och andra gången två veckor sen? Fattar inte heller riktigt men finns ngn anledning att trolla?

Du tänkte på att hon ena gången var hos FK och fick hjälp med att skriva ut lönespecar och allt och andra gången hos skatteverket och då hade skrivit ut dem redan hemma? Samt det där med tiden, ena gången en vecka sen och andra gången två veckor sen? Fattar inte heller riktigt men finns ngn anledning att trolla?

Spot on! Nej, det borde ju inte finnas någon anledning till det, men... Ändå!

Spot on! Nej, det borde ju inte finnas någon anledning till det, men... Ändå!

Försäkringskassan o Skatteverket har sin lokal sitter ihop o sitt kontor brevid varandra,jag gick dit o fick hjälp av Försäkringskassan o loggade in på deras datorer där o dom hjälpte mig o skriva ut de som behövdes osv...o sen när allt va klart tog dom mina papper o skickade in:)

O nu imorse ringde min handläggare som har hand om mitt ärende o säger att pengarna inte kommer idag utan förhoppningsvis torsdag nästa vecka.

För den personen som ska godkänna de sista va ledig i förrgår o igår men varför får man meddelande i Kivra appen att de e godkänt o klart för utbetalning då? Fasen hade hoppas pengarna kommit in idag :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp