- Meddelanden
- 977
- Mottagna reaktioner
- 411
- Poäng
- 537
Grattis! Jag har löneutmätning sen några månader tillbaka. Nyper alltid KFM all skatteåterbäring?
Grattis! Jag har löneutmätning sen några månader tillbaka. Nyper alltid KFM all skatteåterbäring?
Nu fattar jag inte om du har skuld hos kronofogden betalar dom väl inte ut överskottet ? Den skatten går väl till KFM?

Bra att veta detta. Ska med ansöka om detta när alla kontrolluppg kommer för 2019.Har inget skuld saldo hos kronofogden längre...men har två avbetalnings planer som jag halkar efter med som snart kommer hamna där så de va den anledningen jag fick de utbetalt![]()
Bra att veta detta. Ska med ansöka om detta när alla kontrolluppg kommer för 2019.
Förresten ändras dom nya inkomst uppgifterna också eller sker det senare när deklarationen är godkänd?
Ansök nu ist..för mig tog de knappt två veckor innan beslut
Okej förstårHar inget skuld saldo hos kronofogden längre...men har två avbetalnings planer som jag halkar efter med som snart kommer hamna där så de va den anledningen jag fick de utbetalt![]()

Går du in på kfm sida hittar du all info där.Behöver man en särskild blankett som man skickad in ?