Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick besked nu. Får förtidsåterbetalning av skatten nästa vecka!

Grattis! Jag har löneutmätning sen några månader tillbaka. Nyper alltid KFM all skatteåterbäring?

Nu fattar jag inte om du har skuld hos kronofogden betalar dom väl inte ut överskottet ? Den skatten går väl till KFM?

Har inget skuld saldo hos kronofogden längre...men har två avbetalnings planer som jag halkar efter med som snart kommer hamna där så de va den anledningen jag fick de utbetalt:)

Har inget skuld saldo hos kronofogden längre...men har två avbetalnings planer som jag halkar efter med som snart kommer hamna där så de va den anledningen jag fick de utbetalt:)
Bra att veta detta. Ska med ansöka om detta när alla kontrolluppg kommer för 2019.

Förresten ändras dom nya inkomst uppgifterna också eller sker det senare när deklarationen är godkänd?

Bra att veta detta. Ska med ansöka om detta när alla kontrolluppg kommer för 2019.

Förresten ändras dom nya inkomst uppgifterna också eller sker det senare när deklarationen är godkänd?

Jag har ingen aning om dom nya inkomst uppgifterna ändras osv...Söker man för sent så kan man bli nekad om de e nära på de datumet dom brukar betalas ut...de fick ja förklarat för mig när ja sökte förut en gång :( Ansök nu ist..för mig tog de knappt två veckor innan beslut:)

Dom sa det tar 3 bankdagar för dom o betala ut o mina betalades ut den 14e så har dom förhoppningsvis i eftermiddag elr imorgon nån gång...fyfan bara sitter o väntar på o få dom så man kan betala bort de sista skiten man har gahh..

Grattis! Jag har löneutmätning sen några månader tillbaka. Nyper alltid KFM all skatteåterbäring?

Ja tyvärr så gör dom ju de;( Så gjorde dom för mig förra året iaf men de va skönt att skulden minskade. Hur mkt har du kvar på löneutmätningen?

Behöver man en särskild blankett som man skickad in ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp