- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Hade ett lån hos vivus som idag e på 14 800kr ca.. Jag blev sjukskriven en veva o fick problem att betala tillbax det fast ja böna o bad om avbetalnings plan osv men ikke. Fick avbetalnings planer me andra bolag o nu har jag betalat av ALLT förutom de här då...o är lixom ganska mkt pengar när man inte jobbar heltid..hur ska ja kunna betala av allt detta på typ en månad:*(
Idag hade jag kontakt med dom igen ang detta och fick till svar att dom skickat hela beloppet till kronofogden och att det ska betalas in så fort som möjligt!!!
Sista maj lönen kan ja betala in 5 tusen kr o sista juni kan ja förhoppningsvis betala in hela beloppet elr iaf nästan allt! Men min fråga är då hur ja ska kunna dra ut på på processen så de inte hinner bli löneutmätning och att vivus vill ha sina pengar fort...
Fan va deppig o lessen jag är :*(
Idag hade jag kontakt med dom igen ang detta och fick till svar att dom skickat hela beloppet till kronofogden och att det ska betalas in så fort som möjligt!!!
Sista maj lönen kan ja betala in 5 tusen kr o sista juni kan ja förhoppningsvis betala in hela beloppet elr iaf nästan allt! Men min fråga är då hur ja ska kunna dra ut på på processen så de inte hinner bli löneutmätning och att vivus vill ha sina pengar fort...
Fan va deppig o lessen jag är :*(