Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick besked av vivus idag att dom skickat in skulden till kronofogden

Hade ett lån hos vivus som idag e på 14 800kr ca.. Jag blev sjukskriven en veva o fick problem att betala tillbax det fast ja böna o bad om avbetalnings plan osv men ikke. Fick avbetalnings planer me andra bolag o nu har jag betalat av ALLT förutom de här då...o är lixom ganska mkt pengar när man inte jobbar heltid..hur ska ja kunna betala av allt detta på typ en månad:*(

Idag hade jag kontakt med dom igen ang detta och fick till svar att dom skickat hela beloppet till kronofogden och att det ska betalas in så fort som möjligt!!!

Sista maj lönen kan ja betala in 5 tusen kr o sista juni kan ja förhoppningsvis betala in hela beloppet elr iaf nästan allt! Men min fråga är då hur ja ska kunna dra ut på på processen så de inte hinner bli löneutmätning och att vivus vill ha sina pengar fort...

Fan va deppig o lessen jag är :*(

Jag har skrivit en tråd här om mitt Vivus ärende som de skickade till KFM. När jag ringde KFM i veckan så finns det inget betalningsföreläggande från Vivus, de hittar ingenting! Visst är det väldigt märkligt? Har ingen aning om vad som hänt. Jag skickade in delgivningskvittot och bestred ärendet för över tre veckor sedan, men det finns inget ärende hos KFM...Vivus lovade även mig en avbetalningsplan, men struntade i den och skickade ärendet vidare :(

Men va konstigt att de blev så för dej??:/ Enligt vivus hade dom skickat ärendet till kronofogden på fredag eftermiddag så ska ringa dom imorgon elr på tisdag o kolla om dom fått in nåt usch. Tänkte försöka dra ut på processen så ja hinner betala av allt på 2 månader iaf:/ vill fan inte ha löneutmätning...känner min chef privat utanför jobbet så de vorre hemskt jobbigt om hon fick veta de här fyfan...

vad innebär de att man bestrider ett ärende?? Att man typ strejkar o vägrar betala??:/ men om man har tagit ett lån o godkänt lånevillkoren då e man väl skyldig o betala tebax?:/ Kan ärendet dras till rättegång? Va innebär de??? Att man ska sitta o vittna om varför man inte vill betala?;s

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp