Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fick 90000 av creditstar beviljat!

Tog processen lång tid, från ansökan till utbetalt?

Är Creditstar hårda gällande att bevilja ? De kollar väl instantor kring lån man har osv och hur är det kring bisnode betyg och ff ?

Dom godkänner bara 24mån avbetalning? Blir saftig månadskostnad, typ 5000. Hade sökt om det gick att lägga upp på fler månader

Är 32 dagar sen med betalning till Credifi och Lumify (75k ihop). Ska man testa söka Creditstar med månadskostnad på 4k eller invänta inkasso? Vilket blir dyrare per månad tror ni?

När jag försöker göra ansökan så kan jag inte alls gå vidare när jag försöker logga in med Swedbank, får följande meddelande:
Verifiering av personnummer har misslyckats. Välj en annan bank och se till att du använder ditt personliga bankkonto

Samma här med Swedbank…

Pratade precis med deras kundtjänst. Går ej att söka om man har Swedbank och dem hänvisar till Monefit.

Slutbetala min skuld, sen sa de att de va 147kr kvar att betala in, swishade de direkt de skrev de. Nu registrerades den då är de helt plötsligt 1200 kvar nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp