Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fick 5000kr i lån hos Loanstep med 1 i bisnode

Har någon lyckats häva en egen spärr hos dem? Som man gjort för ca 3 år sen utan att någonsin varit deras kund.

Fick ännu en gång låna 5000kr av Loanstep med 1 bisnode. Detta är andra gången jag lånar 5000kr med 1 i bisnode. Betalar alltid tillbaka inom 14 dagar så slipper man alla kostnader räntor etc. Man betalar bara tillbaka beloppet man lånat dvs 5000kr

Samma här, bästa brygg-lånet till löning nu för tiden sålänge man betalar samma månad faktiskt, utöver det är deras avgifter på gränsen till lagliga. Ganska sjukt att man får lån med 1 i betyg ändå.

Alltså det är ingen sensation att få "smslån" med betyg 1 hos bisnode. Har man inga anmärkningar så beviljar flera aktörer med betyg 1.

Alltså det är ingen sensation att få "smslån" med betyg 1 hos bisnode. Har man inga anmärkningar så beviljar flera aktörer med betyg 1.
Jag har ett utmätningsförsök men fick trots de låna 2 gånger med kreditbetyg 1 i bisnode

Fick ännu en gång låna 5000kr av Loanstep med 1 bisnode. Detta är andra gången jag lånar 5000kr med 1 i bisnode. Betalar alltid tillbaka inom 14 dagar så slipper man alla kostnader räntor etc. Man betalar bara tillbaka beloppet man lånat dvs 5000kr
Så där gjorde jag för ett par år sedan, till slut spärrade de mig när jag hade ”undgått räntan” 3 gånger. De sa att man inte får ”ångra” sitt lån upprepade gånger.

Så där gjorde jag för ett par år sedan, till slut spärrade de mig när jag hade ”undgått räntan” 3 gånger. De sa att man inte får ”ångra” sitt lån upprepade gånger.
Ja det hade inte förvånat mig om dom gör samma sak med mig då dom egentligen inte tjänar något på att låna ut 5000kr och få tillbaka 5000kr. Men vad menar du med ångra sitt lån? Jag ångrar ju inte lånet utan gör ju som det står på deras hemsida betala inom 14 dagar så ger vi dig 100% rabatt..

Vilka aktörer gör det? Har betyg 1 på bisnode och får inte lån någonstans med det..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp