Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

FF försvinner..vad kan jag vänta mig?

Vad är era erfarenheter..
Ungefär hur mycket gör det för UC-betyget när en förfrågan försvinner?
Har sex stycken FF i nuläget..har 2,5 just nu..kan jag komma ner till 2,0-2,1? Eller är jag för optimistisk?

På mig har den gått ner0,5 när en förfrågan försvinner

Vad är era erfarenheter..
Ungefär hur mycket gör det för UC-betyget när en förfrågan försvinner?
Har sex stycken FF i nuläget..har 2,5 just nu..kan jag komma ner till 2,0-2,1? Eller är jag för optimistisk?

Det tror jag absolut!
För en vecka sen försvann 2 av mina 5 ff, då gick betyget ner från 5,45 % till 3,2 %

Det tror jag absolut!
För en vecka sen försvann 2 av mina 5 ff, då gick betyget ner från 5,45 % till 3,2 %

Härligt att höra :) Har ytterligare än som försvinner den 1 juli, så funderar på att vänta med att söka samlingslån tills dess.
Hur som helst. Det är en skön känsla att se UC-betyget sjunka, låg på 50 för ett och ett halvt år sedan :O

Härligt att höra :) Har ytterligare än som försvinner den 1 juli, så funderar på att vänta med att söka samlingslån tills dess.
Hur som helst. Det är en skön känsla att se UC-betyget sjunka, låg på 50 för ett och ett halvt år sedan :O

Håller med dig! Mina 3 sist ff försvinner om en vecka, spännande att se betyget då :) söker samlingslån direkt då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp