25 Januari 2025 #1 M Memis Medlem Poäng: 26 Blev medlem 12 December 2024 Meddelanden 13 Mottagna reaktioner 5 Poäng 26 Hej Jag funderar på att skicka mitt Ferratum till inkasso , någon som vet vilket inkasso samt om det ger missköttkredit?
Hej Jag funderar på att skicka mitt Ferratum till inkasso , någon som vet vilket inkasso samt om det ger missköttkredit?
25 Januari 2025 #2 M Mieszko_ Kunnig medlem Poäng: 317 Blev medlem 30 Juni 2024 Meddelanden 160 Mottagna reaktioner 132 Poäng 317 Memis sa: Hej Jag funderar på att skicka mitt Ferratum till inkasso , någon som vet vilket inkasso samt om det ger missköttkredit? Klicka för att se resterande... Mitt ferratum hamnade hos Alektum group, osäker på om det gav misskött kredit då jag ändå skulle låta det gå till KFM så tänkte jag inte på det..
Memis sa: Hej Jag funderar på att skicka mitt Ferratum till inkasso , någon som vet vilket inkasso samt om det ger missköttkredit? Klicka för att se resterande... Mitt ferratum hamnade hos Alektum group, osäker på om det gav misskött kredit då jag ändå skulle låta det gå till KFM så tänkte jag inte på det..
25 Januari 2025 #3 M Memis Medlem Poäng: 26 Blev medlem 12 December 2024 Meddelanden 13 Mottagna reaktioner 5 Poäng 26 Mieszko_ sa: Mitt ferratum hamnade hos Alektum group, osäker på om det gav misskött kredit då jag ändå skulle låta det gå till KFM så tänkte jag inte på det.. Klicka för att se resterande... Okej tack för svar
Mieszko_ sa: Mitt ferratum hamnade hos Alektum group, osäker på om det gav misskött kredit då jag ändå skulle låta det gå till KFM så tänkte jag inte på det.. Klicka för att se resterande... Okej tack för svar