Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ferratum skickat paket???

Men rek vet de att du fått försändelsen, dvs kan bevisa när du tog del av innehållet.
Ja det förstår jag att de tänker så men om man inte hämtar ut det så bevisar det inget.

så om jag inte hämtar ut det vad händer då ?
har skrivit ETT MYCKET ARGT mail till dem som de viftade bort, så om jag inte hämtar ut detta värdelösa brev vad gör de då ?

har skrivit ETT MYCKET ARGT mail till dem som de viftade bort, så om jag inte hämtar ut detta värdelösa brev vad gör de då ?
Tror inte jag heller hämtade ut
Händer nog inte så mycket alls.
Blir inkasso och uppsagd kredit.
Betalar du ej inkasso blir det KFM ja det vanliga skiten med kvitto skuld o betala utslag ;):(

Brevet går tillbaka till dem och de kan försöka skicka det en gång till om de vill betala igen.
Det de kan göra är att fortsätta ringa och mejla och skicka till Inkasso/Kf.

Fick ett mejl fr dem
"Hej!
Med hänvisning till det föregående mailet som skickades ut till dig för 6 dagar sedan, så har vi fortfarande inte registrerat någon betalning från
dig gällande Ferratum Credit. Idag skickades ett brev ut till dig med en varning om uppsägning av kontraktet, där den totala skulden kommer att förfalla
till betalning om den förbli obetald. Vi ber dig därför att omedelbart betala in din utestående skuld."

Antar att de har skickat rec igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp