Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ferratum skickat paket???

Hej!

Såg i brevlådan idag att Ferratum skickat ett paket med rek, någon som har varit med om det tidigare ? Jag undrar verkligen vad det kan vara...

Japp det ett kuvert om uppsagd kredit bara. Lite små pinsamt att hämta ut på lilla Ica där jag hämtat alla mina paket i alla år ;) Jag misstänker att dom vet vad det kan vara när det står avsändare från Ferratum :/

ja jag ligger sjukt efter där, och med deras ockerräntor är det svårt att komma ikapp, de ringer och skickar mail nästan varje vecka nu börjar bli extremt irriterande, vad händer om jag inte hämtar ut "paketet" ?

ja jag ligger sjukt efter där, och med deras ockerräntor är det svårt att komma ikapp, de ringer och skickar mail nästan varje vecka nu börjar bli extremt irriterande, vad händer om jag inte hämtar ut "paketet" ?
Hämtade inte ut mitt och det gick till inkasso

Ringer dom ”bara” nästan varje vecka? Mig tokringde dom VARJE DAG i evigheters evigheter från olika riktnummer i landet... Allt från Lund till Haparanda... Jag höll uttryckligen på att gå under när dom höll på som allra värst... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp