Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

FERRATUM, skicka till inkasso istället för att betala

Jag har ett lån hos Ferratum och det verkar omöjligt att betala, det är ett lån med väldigt höga kostnader, lånet är på 50 000kr jag funderar på om jag slutar betala så skickar de mig till Inkasso och betalar därmed inom en period av 6 månader till inkasso och äntligen komma ur den krediten, för jag vet inte vad mer jag kan göra. Jag föredrar att göra allt för att betala 10 000 kr för 6 månader och göra slut på denna mardröm.
Någon som har skickats till inkasso av ferratum?

Jag har ett lån hos Ferratum och det verkar omöjligt att betala, det är ett lån med väldigt höga kostnader, lånet är på 50 000kr jag funderar på om jag slutar betala så skickar de mig till Inkasso och betalar därmed inom en period av 6 månader till inkasso och äntligen komma ur den krediten, för jag vet inte vad mer jag kan göra. Jag föredrar att göra allt för att betala 10 000 kr för 6 månader och göra slut på denna mardröm.
Någon som har skickats till inkasso av ferratum?

Om du har möjlighet att betala av lånet snabbare så kan du ju göra det utan att låta det gå till inkasso? Inkasso medför ju ytterligare kostnader så det är ju bara dumt.

Släppte det till inkasso, alektum group. Svårt att få till en avbetalningsplan

Si tiene la oportunidad de liquidar el préstamo más rápido, ¿puede hacerlo sin dejar que vaya a cobro de deudas? El cobro de deudas implica costes adicionales, por lo que es una estupidez.
Ferratums ränta är 44% och Inkassos är 20%. Det är därför jag tror att jag skulle kunna betala mindre på inkasso

Alektum godkänner endast 6mån avbetalningsplan. Kan förlängas till Max 9mån. Ha det i åtanke. Jag är glad att jag blev av med skiten!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp