Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ferratum, kollar de igenom transaktioner som insanator och monettiflex?

Hej,

Hur är ferratum att söka kredit av? Kollar de igenom transaktioner som insanator och monettiflex? Är de svåra att få 25000-35000 av?

Minns tyvärr inte om de använde instantor när jag ansökte då det är ca 3år sedan. Jag tror inte de är så svåra men beroende på inkomst så kan de bevilja lägre kredit början för att sedan utöka efter några månader när de ser att man betalar i tid!
Däremot utövar de terror om man är några dagar försenad... det är sms och mejl och samtal, ibland 3-4 ggr per dag har de ringt från massa olika nummer.
Jag rekommenderar ingen av dessa krediter då de är dyra men är det kris så är det!

Jo dem tar instantor
Dem har erbjudit mig höjning nu också.
Har inte kollat hur mycket högre jag kan få (fick 8000 från början)

tack för svar! Vill kunna betala av mitt credway eftersom jag ska ansöka om samlingslån.
hade tänkt göra det 25 maj när alla uc förfrågningar gick ut men nu gick mitt betyg från 0.7 till 2.2 med credwaykrediten på 30000 fullt utnyttjad :(
Så nu letar jag för fullt bra sätt att lösa den så jag kan samla vid nästa uppdatering ..
tips?
har redan easycredit och slantar..

Minns tyvärr inte om de använde instantor när jag ansökte då det är ca 3år sedan. Jag tror inte de är så svåra men beroende på inkomst så kan de bevilja lägre kredit början för att sedan utöka efter några månader när de ser att man betalar i tid!
Däremot utövar de terror om man är några dagar försenad... det är sms och mejl och samtal, ibland 3-4 ggr per dag har de ringt från massa olika nummer.
Jag rekommenderar ingen av dessa krediter då de är dyra men är det kris så är det!
Håller med ska aldrig mer ha nått av dessa skitlån igen när dom är klara.
För eksem av skiten att man inte tänkte till från början

Med
tack för svar! Vill kunna betala av mitt credway eftersom jag ska ansöka om samlingslån.
hade tänkt göra det 25 maj när alla uc förfrågningar gick ut men nu gick mitt betyg från 0.7 till 2.2 med credwaykrediten på 30000 fullt utnyttjad :(
Så nu letar jag för fullt bra sätt att lösa den så jag kan samla vid nästa uppdatering ..
tips?
har redan easycredit och slantar..
med det UC betyget skulle jag aldrig söka nått av dessa skitlån ferratum är gräsliga och mänga av dom andra också

Varför ska du söka hos ferratum? För mig har de högre ränta än credway. Credway har 2.17% i månaden och Ferratums kredit har 3.26% i månaden. Skulle rekommendera credway före ferratum alla dagar i veckan.

Varför ska du söka hos ferratum? För mig har de högre ränta än credway. Credway har 2.17% i månaden och Ferratums kredit har 3.26% i månaden. Skulle rekommendera credway före ferratum alla dagar i veckan.
Ja fast nu ville han ju snygga till sin UC, Credway syns där, inte Ferratum. Men som sagt tidigare så måste det finnas något bättre alternativ som inte syns på UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp