Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nej, nej, NEJ! Låna INTE av ferratum. Månadskostnaden ligger på runt 2k för maxad 25000 kredit varav endast runt 150kr är amortering så du kommer betala det lånet hela livet och inte ens då är du klar då ditt dödsbo kommer betala av skulden åt dig och lämna dina arvingar arvslösa. Räntan är sinnesjuk runt 48%.
Har haft ferratum och betalat 1000 kr i månaden i runt 3 år och skulden minskade under dom 3 åren med 1000 kr...
Betala bort ferratum så fort du kan. Det är inte ett lån du vill sitta fast med.
...men om du ändå ska vara...dum nog att höjja så kommer dom ta en kreditupllysning om du höjjer. Räcker inte att bara betala fakturor o sen höjja.
Men har du betalat alla fakturor i tid i runt 1-2 år ich blir godkänd på UC så är det rätt lätt att höjja men jag avråder starkt!
Jag vet inte då jag aldrig höjjt ferratum eller om det höjjdes automatiskt efter ett tag.
Kommer inte ihåg men låna av vilket annat företag som helst(förutom vivus) ferratum är den absolut sista utvägen och borde bara användas om du är skyldig hells angels pengar och knappt ens då.
Dock skillnad på att låna månad för månad. Lånar du en 500 här o där eller mer som du betalar av direkt nästa månad är det lite bättre men maxa inte ferratum för ditt eget bästa.