Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen.nu

Men hahahahahahahahaha!!!!!!!!

Har fått svar igen av Inge.... frågade när pengarna kommer, då det redan är onsdag... (igår skrivet)

Fick svaret nu:

"Hej
Kritikerna har fått rätt
vi startar nästa vecka
Håll koll på när sidan öppnar!
mvh"

Seriöst.... vi som blivit godkända ska väl fan inte behöva ha koll på när sidan öppnas igen????
Svara denna Inge att du anmält detta till Datainspektionen och finansinspektionen. Och mejla dom sen o tipsa om detta!

Kan jag aldrig tänka mig
För jävligt anser jag
Sen om det nu löst sig som han skriver med swich strulet betala ut då för helvete till er som fått beviljat .sen att de inte öppnar för nya ansökningar kan vi inte göra något åt men Betala ut pengarna

tror nog vi sett det sista av inge alla former av kontaktuppgifter borta från sidan nu

Varit i kontakt med Datainspektionen. Det som stör mig mest är det faktum att Blåsboda gjort en kreditupplysning på mig. Enl inspektionen ska man först vända sig till kreditupplysningsföretaget o fråga på vilka grunder de lämnat ut till det här företaget. Det är inte tillåtet att ta kreditupplysningar på privatpersoner om man inte har för avsikt att ingå ett avtal. Ett avtal är dessutom bindande. Har man fått godkänt ska pengar betalas ut, annars har de brutit avtalet o det är brottsligt. Tyvärr fick man ju inga dokument förutom "godkänt" på skärmen? Personligen har jag mailat o sagt att jag ABSOLUT inte vill ha lån av dem nu... Tror iofs inte det kommer några pengar till någon, men vill gardera mig. Vill inte ha något med dem att göra.

Tror att dessa är ett stort skämt och bluff. Varför skall man vänta på att de öppnar??? Det är något som är fel de saknar pengar, personal, system eller är ren bluff.

den där tomten kommer vi aldrig få höra ifrån igen . Allt det här var garanterat iscensatt för att få identiteter å ekonomiska förutsättningar att sälja vidare för antagligen reklam å framförallt riktad reklam sända till rätt personer . Och i värsta fall kommer vi som ansökt bli utsatta för bluff fakturor . Ja ja den som lever får se :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp