Jag fick godkänt på 1 sek. Det ändå man skrev va person nr Mail och telefon nr. Konstigt att man inte skulle verifiera sig på något sättStår ba ansökan godkändes inte på sekunden? Någon liknande?
Va e de för upplysning?Jag fick godkänt på 1 sek. Det ändå man skrev va person nr Mail och telefon nr. Konstigt att man inte skulle verifiera sig på något sätt
Alektum eller något tror ja de va.Va e de för upplysning?
Mycket möjligt. En större bluff till företag får man leta efter och detta på alla sätt som går. På hemsidan står det blåsbodafinans, men fakturorna du får hemskickade både från honom och från Fortnox står det ju Annmarie Capitava AB. Han mejlar till Fortnox enligt Fortnox själva från den sistnämnda mejlen men mejlar exempelvis mig från blåsbodamejlen. Sen ljög han också sa att hade hade öppet förrförra månaden och sagt att han haft mejlkontakt med Fortnox under söndagen (när de inte ens har öppet) och att de skickat brev om det ena och det andra fastän Fortnox sagt att det inte är sant. Vidare har han inte koll på avbetalningsplaner, datum, belopp eller någonting.Jag fick ju igen.. Står det kommer med swish inom 3 dagar och jag tog ett lån när de först släpptes. Kommer avslag efterhand?