Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Kan ni bestrida fakturan med motivering att han inte har tillstånd av FI?

Både ja o min fru ansökte o fick 5000kr var.. Förstår inte man klagar. Speciellt om enda syftet är att inte återbetala ...Han skriver han har utbetalning fre och tisdag..
Mitt enda problem va att pengarna kom på onsdagen .. en dag senare
Men när fakturan kom så va de precis 30 dagar kredittid som utlovat.
Så jag klagar inte... Hade jag haft en vän som ville ge mig dom pengarna hade ja gladeligen betalat tillbaka extra för de med. Men tyvärr så har jag inte de
Och som så många andra här har min ekonomi väldigt många förfrågningar och nekanden ...Så Tack att de dyker upp dessa som är räddare i nöden..

Jag kommer inte att ansöka hos dessa har inte behovet helt enkelt, Men jag har gått in på deras hemsida ungefär 50 gånger. Varje gång jag är inne i tråden.
Dom har ALDRIG (!) haft öppet för nya ansökningar så jag förstår att folk klagar faktiskt.

Jag kommer inte att ansöka hos dessa har inte behovet helt enkelt, Men jag har gått in på deras hemsida ungefär 50 gånger. Varje gång jag är inne i tråden.
Dom har ALDRIG (!) haft öppet för nya ansökningar så jag förstår att folk klagar faktiskt.
Precis, det ända som jag klagar på är att han ALDRIG har öppet och tycker det är märkligt hur man kan ha en verksamhet på det sättet. Sen att man får betala en del för lånet det är man medveten om innan man gör en ansökan. Så är det med alla lån.

Han lär öppna i veckan som kommer, då han får lön och kan låna ut till en handfull :)

Men hade ni 30 dagar bara? På min faktura stod det 40 dagar.. Fick ju iof vänta på pengarna rätt länge.. Tror jag hade fakturanummer 3 eller nått.. Ska dubbelkolla när jag kommer hem den är betald kring vid 40:e dagen i början av augusti. Inte hört nått från fortnox iaf. Antar det var lugnt.

Va står det på fakturan, skiljer den sej från andra långivares? Inga konstigheter och får man bekräftelse på när den reggats som återbetald?

Nej jag har inte hört nått eller fått nån notis. Trots det var några veckor sen.. Och på fortnox kan man väl inte logga in.. Kollade förut. Antar den är full betald.. Skulle vara jobbigt om det dyker upp nått vad det lider. Kanske får ta och maila dem så det är slutbetalt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp