Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Precis, ingen är sämre än någon annan. Hade man inte haft ekonomiska bekymmer hade man aldrig behövt dessa dumma lån och de är nog 90% av oss här inne medvetna om.
Nedlåtna kommentarer kan man hålla för sig själv, man känner sig korkad nog ändå faktiskt!
Håller med. Folk som är bittra ska bara klaga på andra. Kan inte se att jag gjort mer fel än att inte betala Inge i tid och för den delen borde jag inte lånat från början. Suck, blir så trött på människor.

Faktum kvarstår, det är du själv som strular med betalningen.
Inge må vara en aningen dum och blåögd amatör som inte borde hålla på med detta, men det var ganska uppenbart från början.
Snarare borde du väl vara tacksam att det fortfarande fanns någon som beviljade dig ett lån, och dessutom försöker bevilja en betalningsplan som han inte har någon skyldighet att ge dig.
Dock är han inte den vassaste kniven på att styra upp denna plan.
Men på sättet han skriver, och dina långa A4 inlägg här på forumet som kräver sin uppmärksamhet att förstå, så är det långt ifrån konstigt att er kommunikation inte fungerar speciellt bra, och ger er svårigheter att hitta en gemensam lösning.
Dessutom har jag beskrivit allt för Fortnox och berättat för Inge vad jag gjort där dvs vad jag fyllt i och vad jag sagt till dem osv. Men han säger bara olika saker hela tiden och hänvisar till dem och säger att jag väntar brev från dem som jag inte fått.
Så...vad är det dom är otydligt med det jag skriver? Aldrig varit med om något liknande förut med något annat företag så det säger väl mer om honom. Dessutom finns detta forum för att vi ska diskutera med varandra, tipsa, ge stöd osv. Vart står det att man ska skuldbelägga och dumförklara varandra?

Allas vår inge öppnar på måndag igen om någon funderar på ett lån

Allas vår inge öppnar på måndag igen om någon funderar på ett lån
Det undrar jag.. förra fredagen sa han att han skulle öppna på måndag eftermiddag. Kollade hela tiden men har inte sett det vara öppet alls denna vecka. Eller någon som sett det?

Han svara så i ett mail iaf men den som lever få se hur de är med den saken. Pengarna är slut väl så väntar på lön sen säger de Swish

Han svara så i ett mail iaf men den som lever få se hur de är med den saken. Pengarna är slut väl så väntar på lön sen säger de Swish
Exakt så skrev han till mig också förra fredagen. Detta är ett väldigt märkligt bolag. Är som ett lotteri ifall han har öppet eller inte.

Standar svar då. Ja verkar ha öppet när de passar och pengar finns

Exakt så skrev han till mig också förra fredagen. Detta är ett väldigt märkligt bolag. Är som ett lotteri ifall han har öppet eller inte.

Det är som ett lotteri när de har öppet, det är som ett lotteri när utbetalningen sker. Så ja, bäst är självklart att undvika detta bolag helt.

Fattar inte varför inte någon har ringt FI och bett dom granska denna skojaren och hans verksamhet. Att han ens fick tillstånd att bedriva denna typ av verksamhet är för mig helt sjukt med tanke på hur han bedriver verksamheten. Öppet när han känner för det ingen som helst koll på hur mkt folk ska betala tillbaka osv. Man blir ju mörkrädd av att bara läsa tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp