Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Någon som inte har råd att betala tillbaka och vet processen efteråt?
Till mig sa Inge att man skickar till PS Inkasso sen ändrade han sig och menade flera gånger på att det var Fortnox man skulle skicka till. Man får påminnelse ganska så direkt på efter förfallodatumet (något jag inte fått) sen har man cirka 10 dagar på sig, skall tilläggas att han inte ens visste själv.

Någon som fått lån på femtusen som har en inkomst som är under 150 000?

Herre min skapare faktureringen går via Fortnox finans och tydligen är det han Inge som har den avgörande rösten då det är han som bestämmer om uppskov, delbetalningar osv. Han sa att jag skulle betala 4000 första månaden sedan 1500 vilket ju inte kan stämma eftersom totalskulden är 6500, sen sa han 4000 och sedan 2500 sedan 2500, sedan sa han 4000 sen 1500 och sedan resterande. Herregud han är juninte klok han försöker ju blåsa oss, måste kontakta Fortnox via telefon. Någon som ska göra samma?

Problem med denna skojare kommer väl som ett brev på posten...

Herre min skapare faktureringen går via Fortnox finans och tydligen är det han Inge som har den avgörande rösten då det är han som bestämmer om uppskov, delbetalningar osv. Han sa att jag skulle betala 4000 första månaden sedan 1500 vilket ju inte kan stämma eftersom totalskulden är 6500, sen sa han 4000 och sedan 2500 sedan 2500, sedan sa han 4000 sen 1500 och sedan resterande. Herregud han är juninte klok han försöker ju blåsa oss, måste kontakta Fortnox via telefon. Någon som ska göra samma?

Ja alltså han säger ju olika summor hela tiden? Dels ifrågasatte han varför jag ens tog ett lån och dels har han en obehaglig attityd och dels har han absolut ingen koll ens på beloppen som hans egna företag har till sina kunder.
Faktureringen sket via Fortnox, där kan man ansöka om uppskov, delbetalning osv han påstod att han redan pratat om dem angående min delbetalning som inte ens stämmer eftersom jag skrev till dem först igår och han skulle ha pratat med dem i söndags, när de för övrigt inte ens har öppet (?)
Totalskulden är på 6475 kronor. Han sade först 4000 sen betala 1500. Jag påpekade då att det är fel belopp, då sa han först 4000 sen 2500 och 2500 vilket är 9000 (!) Sen när jag sa att det är på tok för mycket ändrade han till 4000 sen 1500 sen resten dvs minst 1000?
Ärligt låter detta seriöst? Fan i mig det sjukaste jag hört, han vet ju ingenting och har du delbetalningar i en avbetalningsplan så är ju beloppen för fan lika stora??! Dvs runt 2165 kronor per månad, varför skulle man ha 4000 på ena 1500 på nästa och sen sista ett helt annat belopp osv??? Han hänvisar hela tiden till dem och är dessutom otrolig vem fan påpekar och ifrågasätter lånetagares ekonomi dessutom även om han har rätt? Inte fan är han en skuldrådgivare iallafall.

Inte för att ta Inge i försvar. Men du får nog ta och vakna upp ur din drömvärld och börja ta lite ansvar för ditt egna liv istället för att skylla det på andra.
Det är inte han som strular med betalningen, det är faktiskt du själv.
Patetiskt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp