Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Hur går det för er som sökt? Har ni fått besked från Inge?

Vilken.Skojare de verkar vara. Samma som för 2 år sen...man.skulle säga till Fi...om.detta.. funderar på detta...men.själv ha jag inte sökt hos dennna drummel.

haha man skrattar ju så högt när man läser detta. Lixom vem heter inge idag hahaha och ett företag som måste vänta på sin lön innan dom kan betala ut HAHAHA Sjukt.......................................

haha man skrattar ju så högt när man läser detta. Lixom vem heter inge idag hahaha och ett företag som måste vänta på sin lön innan dom kan betala ut HAHAHA Sjukt.......................................
Sjukaste är väl att han trots löning fortfarande inte betalat ut.

Åh herregud nästa bortförklaring då...
Eftersom gubben redan på förhand bestämde att swish eventuellt inte skulle fungera ni minns så vet jag att han planerat för detta. Ursäkterna bara haglar och växer....
Vilket hyckleri! Man tror ju inte det finns såna här stora mytomaner i verkligheten.....

Bilagor

• 4DEA137D-E999-457F-B8E3-0A11B2791B4A.png
    4DEA137D-E999-457F-B8E3-0A11B2791B4A.png
    223 KB · Visningar: 228
Sjukaste är väl att han trots löning fortfarande inte betalat ut.
Jag fick följande svar av Inge på Mail:
”vi jobbar vidare med rättningar i systemet
något virus har kommit in med någon ansökare
vi kommer med info inom kort
mvh”

rent bullshit såklart :)

Okej det är bluff tjejen fick exakt samma svar som mig (som någon nämnde tidigare) inte en stavelse annorlunda. Ni kan skita i detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp