Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Tror ni inte att det kan vara så att Inge väntar på sin lön imorgon den 25:e för att kunna göra utbetalningarna från sitt privata konto?? :D :D :D

Fan vilket svin. Mejlade han för ett tag sen att jag vill ta bort ansökan. Att jag vill spärra mig från hans sida. Ändå lön imorgon. Ger mig fan på att det swishas in innan dagen är slut. Ha det gott alla och tack för uppdateringarna.

Fan vilket svin. Mejlade han för ett tag sen att jag vill ta bort ansökan. Att jag vill spärra mig från hans sida. Ändå lön imorgon. Ger mig fan på att det swishas in innan dagen är slut. Ha det gott alla och tack för uppdateringarna.
Nej nej han kommer aldrig swisha. Gubben vet väl inte ens hur man skulle ställa in gräns för swish om pengarna ens skulle funnits alltså....

Senast ändrad:
Gubben verkar ha gått upp i rök (och ja, jag säger det även om det bara gått 1,5 dag utan svar).
Jag sitter ju samtidigt och hoppas på som någon sa att han väntar tills löning. Men jag tror svaret är ganska enkelt: Vi kommer inte få några pengar oavsett om det handlar om en snäll, oteknisk gubbe med en teknik som en handikappad 95-årig farfar eller att det handlar om någon som vill spela oss ett spratt. Varför skulle man dock vilja göra det utan att tjäna på det är frågan?
Han säger att han inte luras, men vad jag vet skulle sidan öppna idag igen för nya ansökningar vilket inte ens har hänt det heller så bara där talar ju gubbstrutten osanning. Om sidan inte ens uppdateras då är det väl sjävklart att vi inte får några pengar heller. Man får förlita sig på lönen suck...

Ja tyvärr är det så. Jag har funderat lite men jag kommer egentligen inte på något som skulle kunna hända med uppgifterna som folk skickat. Mer än reklam och dyligt. Nä, jag får inte ihop det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp