Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Haha men nödvändigt att sitta o snickra ihop världens sämsta hemsida, skaffa mail, svara på dem osv. Detta är ju bara så konstigt.
Sant, men det finns folk till ALLT sägs det :facejoy::facejoy:
Men skämt å sido, om det här nu är en långivare som avser låna ut pengar och är under Fi så den enda förklaringen som återstår är då att Inge har inte gått i skolan, det skulle kunna förklara det urdåliga språket han använder.
Annars begriper jag inte heller varför nån skulle vilja hålla på så här. Vad skulle de tjäna på det? Nej jag fattar inte.
Han, Inge, säger ju själv att de inte lurar någon haha:facejoy:

Så han har haft samma problem från 2017 til och med 2020 med swishen? :) så banken har ej kunnat ''lösa'' swishproblemet ännu efter 3 år?
Måste vara världens bästa tekniker :) hahaah

Sant, men det finns folk till ALLT sägs det :facejoy::facejoy:
Men skämt å sido, om det här nu är en långivare som avser låna ut pengar och är under Fi så den enda förklaringen som återstår är då att Inge har inte gått i skolan, det skulle kunna förklara det urdåliga språket han använder.
Annars begriper jag inte heller varför nån skulle vilja hålla på så här. Vad skulle de tjäna på det? Nej jag fattar inte.
Han, Inge, säger ju själv att de inte lurar någon haha:facejoy:
Chocken om vi snart börjar få swishinsättningar!

Chocken om vi snart börjar få swishinsättningar!
Innerst inne tror jag att det är möjligt. Eller så är han en amatör som försöker få igång utlåningsverksamhet och alla kan inte lyckas med allt de företar sig.

Oavsett så ska ni veta att jag har skrattat högt när jag har läst den här tråden, verkligen himla rolig tråd. Och tack till @Jägob Lögoinen för skärmdumparna med konversationen med Inge :facejoy:

Ville bara säga att skärmdumparna du fått har jag fått likadana.. Tror inte vi frågar samma saker så han skickar samma svar till alla..

Varför skulle någon lägga ner så mycket tid och energi utan att vilja låna ut? Herregud gubben har ju precis startat detta. Visst kan man tycka att de borde ha systemet på plats. Men ärligt, varför skulle inte barnsjukdomar uppstå i uppstarten?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp