Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Japp gubbstrutten skjuter upp det återigen....
Jag är inte ens irriterad längre då man ju anat det här sen start. Han ”visste” ju redan igår att det eventuellt skulle bli problem. Därför hade han redan räknat ut det här innan, det fattar ju alla som har en hjärna.
Större hyckleri är sällan skådat!

Bilagor

• 2C753326-0D68-4D60-AA68-CE4F706DCF85.png
    2C753326-0D68-4D60-AA68-CE4F706DCF85.png
    186.8 KB · Visningar: 220
Japp gubbstrutten skjuter upp det återigen....
Jag är inte ens irriterad längre då man ju anat det här sen start. Han ”visste” ju redan igår att det eventuellt skulle bli problem. Därför hade han redan räknat ut det här innan, det fattar ju alla som har en hjärna.
Större hyckleri är sällan skådat!
Haha! Om allt har kraschat och de ska leta felet. Hur kan han då veta att allt fungerar för omstart på torsdag? Torsdag som för övrigt är löningsdag för många....
Nä, det här var en redig bluffsida. Råder alla att inte ha någon mer kontakt med dessa.

Haha! Om allt har kraschat och de ska leta felet. Hur kan han då veta att allt fungerar för omstart på torsdag? Torsdag som för övrigt är löningsdag för många....
Nä, det här var en redig bluffsida. Råder alla att inte ha någon mer kontakt med dessa.
Ja sanningen är ju att han blåser oss alla frågan är till vilken nytta för hans del? Jag tänker ju att han försöker använda våra personuppgifter till någonting.

Ja sanningen är ju att han blåser oss alla frågan är till vilken nytta för hans del? Jag tänker ju att han försöker använda våra personuppgifter till någonting.
Fast just bara personnummer och mobilnummer kommer han väl inte långt på? Man kan ju leta upp personnummer och telefonnummer ändå på större delen av befolkningen

Ja det verkar långsökt . Vad kan de Åstadkomma med bara telnr och personnummer

Fast just bara personnummer och mobilnummer kommer han väl inte långt på? Man kan ju leta upp personnummer och telefonnummer ändå på större delen av befolkningen
Ja sant, men vad skulle han annars tjäna på detta? Något måste han väl få ut, annars skulle han väl inte hålla på så här.

Ja sant, men vad skulle han annars tjäna på detta? Något måste han väl få ut, annars skulle han väl inte hålla på så här.
Nä det är ett mysterium.
Seriöst så tror jag det är en ensam gubbe som verkligen vill låna ut pengar, men som helt saknar kunskap att dra igång en sådan här apparat. Det är bara en känsla jag får.

Nä det är ett mysterium.
Seriöst så tror jag det är en ensam gubbe som verkligen vill låna ut pengar, men som helt saknar kunskap att dra igång en sådan här apparat. Det är bara en känsla jag får.
Men varför ljuga om att skicka filer till Swedbank som ska betala ut swish? Det finns inte ens en sån tjänst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp