Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Vilken affärsidé!

Förr agerade alkisar och pundare målvakter åt kriminella, idag tvättar man pengarna och får ränta på det.

Undra hur stor procent av de som ansöker har ett grovt spelmissbruk och är så desperata att vad som helst är värt att chansa på.

Jag har aldrig varit ett fan av Instantor och andra liknande metoder, men det är troligen väldigt bra i längden för samhället.
inget iom missbrukare

Okej, så vad tror vi? Vad har man för erfarenhet av denna människa sedan tidigare? Någon har blivit Id-kapad förut?

Samtidigt känns det som att denna man redan bestämt sig innan för att swish "inte ska fungera" det är därför han senare vill ha dina bankuppgifter så att han kan kan länsa konton? Börjar bli väldigt fundersam.

Samtidigt känns det som att denna man redan bestämt sig innan för att swish "inte ska fungera" det är därför han senare vill ha dina bankuppgifter så att han kan kan länsa konton? Börjar bli väldigt fundersam.
Jag kommer inte lämna ut mitt konto. Även om det är det man vanligtvis gör. Swish är ju snarare en ovanlig utbetalningsform. Men eftersom ingen nånsin fått ut en krona vad det verkar och att man skyller på swishproblem igen, likadant som gör tre år sedan, bör man nog vara försiktig.

Sant, såg precis nu att de är registrerade hos FI.
Så verkar ändå legit?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp