- Meddelanden
- 100
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 112
Vi får väl se.För att sen testa på onsdag. För att sen testa på torsdag. Sen fredag![]()
Vi får väl se.För att sen testa på onsdag. För att sen testa på torsdag. Sen fredag![]()
Det märkliga är att förklaringen till att de inte öppnat än är strul med swish, har de skrivit i Mail till mig. Samma ursäkt som för några år sedan. De säger att om de inte får till det ska de betala ut till konto istället. Frågan man ställer sig är vad som hindrar dem att öppna och köra bankutbetalningar tills vidare...Skrev och frågade idag om dom inte skulle öppnat igår eller idag men fick till svar..
"vi har tröttnat på Nordea och deras ideer
våra akieägare vill få igång det hela
ett samarbete med Swedbank påbörjas imorgon i expressfart"
Så vi får vara kalla och vänta mer och se om det bli nåt eller ej.
Dvs att de öppnar tidigast i slutet på detta år typ november-dececember då......Skrev och frågade idag om dom inte skulle öppnat igår eller idag men fick till svar..
Har du frågat dem varför de inte kör med bankutbetalningar då?Det märkliga är att förklaringen till att de inte öppnat än är strul med swish, har de skrivit i Mail till mig. Samma ursäkt som för några år sedan. De säger att om de inte får till det ska de betala ut till konto istället. Frågan man ställer sig är vad som hindrar dem att öppna och köra bankutbetalningar tills vidare...
Ja, och då fick jag samma svar som någon annan här ovan, att de ska gå över från Nordea till swedbank.Har du frågat dem varför de inte kör med bankutbetalningar då?
De skjuter upp, är väl att de inte har kapital nog att dra igång verksamheten men att de mörkar sanningen (som så många andra företag).Ja, och då fick jag samma svar som någon annan här ovan, att de ska gå över från Nordea till swedbank.
Fick då till svar att ”om det inte löser sig blir det bankutbetalningar”. förstår fortfarande inte vad som hindrar dem att dra igång ändå.
Det är nog så.De skjuter upp, är väl att de inte har kapital nog att dra igång verksamheten men att de mörkar sanningen (som så många andra företag).
Hahaha jag dörSkrev och frågade idag om dom inte skulle öppnat igår eller idag men fick till svar..
Låter väl väl seriöstHahaha jag dör