Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Femtusen öppnar snart?

Jag skulle också rekommendera er som fått pengar att omedelbart swishat tillbaka dem. Man måste var blind för att inte se att detta luktar fuffens lång väg. Hoppas ni betalar i tid om ni väljer att behålla stålarna...

Jag skulle också rekommendera er som fått pengar att omedelbart swishat tillbaka dem. Man måste var blind för att inte se att detta luktar fuffens lång väg. Hoppas ni betalar i tid om ni väljer att behålla stålarna...
Men alltså seriöst. Vadå skulle det vara värsta ligan som ligger bakom detta tror du eller? Jag vet precis vem detta är och nej. Det oroar mig inte.

Do as you like, det är bara att läsa tråden för att fatta att det är ytterst oseriöst och fuffens.

Han lånar nog ut sina pengar men har inte så mycket att låna ut. Att det dröjer beror kanske på att föregående lån måste betalas tillbaka för att han ska ha nåt att låna ut. Om han lyckas låna ut till 10 pers första månaden så får han ju tillbaka dessa o kan låna ut till 10 nya, plus några till för sin vinst. HAn tänker nog att om ett år eller nåt kan kan sluta jobba och leva på avgifter o räntor.
Eller så har OG hittat en bra målvakt.

Men alltså seriöst. Vadå skulle det vara värsta ligan som ligger bakom detta tror du eller? Jag vet precis vem detta är och nej. Det oroar mig inte.
Vet du vem han är tack vare vad du hittat på nätet ? Eller känner du honom faktiskt i verkligheten? För målvakter på pappret är helt rena . Det är liksom det som är grejen

Verkar vara en bluffsida!! Finns många skojare! Tyvärr!!

Man kan iaf inte ansöka mer på hemsidan iaf

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp