Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Felaktiga påminnelser

Hej
Går det att anmäla detta på något sätt? Jag har fått påminnelse hem och kundtjänst påstår det är felaktigt. Två gånger nu har det hänt, jag vill gärna göra något åt detta och jag är ganska säker att det kommer till att hända igen.

Vad är det för påminnelsen? Kommer från vem?
Ibland skickas det massa automatiska påminnelsen, trots att man betalat (om det gäller skulder). Ringer man och frågar så säger de att det är automatiska utskick och bara att bortse ifrån om man redan har betalat.

Vad är det för påminnelsen? Kommer från vem?
Ibland skickas det massa automatiska påminnelsen, trots att man betalat (om det gäller skulder). Ringer man och frågar så säger de att det är automatiska utskick och bara att bortse ifrån om man redan har betalat.
Betalnings påminnelser trots att jag betalat. Vi har ju en familj hemma som ifrågasätter detta, det orsakar obehag. Jag börjar bli trött på deras misstag.

Betalnings påminnelser trots att jag betalat. Vi har ju en familj hemma som ifrågasätter detta, det orsakar obehag. Jag börjar bli trött på deras misstag.
Från vilken aktör?

Är dom felaktiga så bör Du kunna förklara detta för familjen, det går ju förhoppningsvis att bevisa felet/misstaget.

Från vilken aktör?

Är dom felaktiga så bör Du kunna förklara detta för familjen, det går ju förhoppningsvis att bevisa felet/misstaget.
Billecta. Absolut värsta inkasson som finns där ute!!!
Det blir svårt att förklara när det händer flera gånger..

Billecta. Absolut värsta inkasson som finns där ute!!!
Det blir svårt att förklara när det händer flera gånger..
Aha, ett inkasso.
Och Du har inte betalat för sent, typ någon dag eller så? Inkasso kan vara snabba med påminnelse.

Vissa inkasso som Gothoa t ex och även Intrum Invest skickar påminnelse redan INNAN förfallodatum.
Det är inte kul, jag fattar.
Men har du betalat i tid så är det bara att strunta i dessa påminnelser. Man blir bara ännu mer motiverad att bli av med skulderna för att slippa mejl och sms terror.

Aha, ett inkasso.
Och Du har inte betalat för sent, typ någon dag eller så? Inkasso kan vara snabba med påminnelse.
De sa själva att jag har betalat i tid och det har blivit misstag från deras sida

Vissa inkasso som Gothoa t ex och även Intrum Invest skickar påminnelse redan INNAN förfallodatum.
Det är inte kul, jag fattar.
Men har du betalat i tid så är det bara att strunta i dessa påminnelser. Man blir bara ännu mer motiverad att bli av med skulderna för att slippa mejl och sms terror.
Jag förstår vad du menar och håller med men samtidigt är man less på de och att behöva förklara sig hela tiden för familj

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp