Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Felaktig förfrågan bisnode, när försvinner den?

Höjde på fairlo i september och då krånglade sidan och det gick inte att komma vidare, upplysning togs men inget hände. Provade igen dagen efter och då fungerade det men det blev två upplysningar var av en felaktig. Kontaktade fairlo och de kunde se att det blivit nått fel med den första så de skulle kontakta bisnode och be dom ta bort den. Inget har hänt än , fairlo försäkrar att de har skickat begäran till bisnode men förfrågan ligger kvar fortfarande ( senaste kontakten med fairlo för ca tre veckor). Brukar det ta så här lång tid? Har skickat mejl till bisnode och frågat men jag kanske har fel mejladress ?
Lite löjligt kanske att begära att de tar bort den men den stör mej när jag vet att den är fel

Höjde på fairlo i september och då krånglade sidan och det gick inte att komma vidare, upplysning togs men inget hände. Provade igen dagen efter och då fungerade det men det blev två upplysningar var av en felaktig. Kontaktade fairlo och de kunde se att det blivit nått fel med den första så de skulle kontakta bisnode och be dom ta bort den. Inget har hänt än , fairlo försäkrar att de har skickat begäran till bisnode men förfrågan ligger kvar fortfarande ( senaste kontakten med fairlo för ca tre veckor). Brukar det ta så här lång tid? Har skickat mejl till bisnode och frågat men jag kanske har fel mejladress ?
Lite löjligt kanske att begära att de tar bort den men den stör mej när jag vet att den är fel
Ring bisonde?

Inte löjligt allts. Rätt ska va rätt. Men rekommenderar ringa bisonde , för Fairlo sa häromdagen min ansökan ej funka pga av de va strul på bisonde ringde bisonde då sa som nej det har kommit
En upplysning på dig och vi har inte haft nått strul allts. Så ring bisonde.

Bilagor

• 2758FA36-4234-4008-A4AD-0372B1586709.jpeg
    2758FA36-4234-4008-A4AD-0372B1586709.jpeg
    105.3 KB · Visningar: 119
  • 09E07D32-0733-48CE-A30B-816BE776BB76.jpeg
    09E07D32-0733-48CE-A30B-816BE776BB76.jpeg
    80.4 KB · Visningar: 137
Inte löjligt allts. Rätt ska va rätt. Men rekommenderar ringa bisonde , för Fairlo sa häromdagen min ansökan ej funka pga av de va strul på bisonde ringde bisonde då sa som nej det har kommit
En upplysning på dig och vi har inte haft nått strul allts. Så ring bisonde.
Ringde dom nu och de hade inte fått nått från fairlo
Fairlo skulle skicka igen och be dom makulera den.

Hände mig fast med ett annat låneföretag, att två Bisnode togs. Skickade mejl till Bisnode om det, de har en klagomålsavdelning som hanterar sånt och upplysningen togs bort efter ca 7 dagar.

Tack för hjälpen
Ska skicka med konversationen med fairlo så får se om det händer nått.

Ringde dom nu och de hade inte fått nått från fairlo
Fairlo skulle skicka igen och be dom makulera den.
Misstänkte det... till mig sa dom det va strul med bisonde. Ringde dit dom bara nej vi har inte haft tekniska problem. Jag ba Nahe Nae de va Fairlo som sa ni haft det...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp