Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fel riskprognos, erfarenhet av att man söker tex via lendo

Också upplevt olika procent när flera upplysningar tas samtidigt, dock inte med större skillnad än ett par procentenheter eller tiondelar upp och ner.

Man borde ställa frågan till UC vad det kan bero på. Svårt att spekulera i hur det kan skilja så mycket.

Också upplevt olika procent när flera upplysningar tas samtidigt, dock inte med större skillnad än ett par procentenheter eller tiondelar upp och ner.

Man borde ställa frågan till UC vad det kan bero på. Svårt att spekulera i hur det kan skilja så mycket.
Jag har ställt frågan till dem och de svarar vanligtvis fort men inte denna gången...

UC kan va värdelösa ibland

På min UC står det, på mina lån, att de uppdaterades sist 31a maj men alla siffror är oförändrade sen 30e april. Så nu ser jag ut o ha 6000 mer i skuld än verkligheten o detta är långt ifrån första gången en uppdatering misslyckas på det här viset

Fast nej här får du nog tänka om för de där kan inte stämma, så kan de ju naturligtvis inte va. Låneföretagen värderar inte uc. De är ju färdigt när de skickas från uc. Lånebolag hämtar en uppgift, de gör ingenting med den.
Dedär om att de beror på vilka uppgifter de vill ha. Då tänker jag såhär. Om jag har minuc.se som visar ALLT då ska de va den VÄRSTA upplysningen. För den visar allt. Tar någon en mindre upplysning ska naturligtvis betyget va bättre. Tar dem en full upplysning ska ju betyget va exakt de jag ser.
Vad är de annars för uppgifter Minuc har som jag inte får se? De som tydligen höjer mitt betyg. Såklart ingenting. Därför är ditt påstående ologiskt. Åtminstone med dem argument du lägger fram.
sorry men jag har rätt, hänt mig med så kollade upp det med företagen varför det var så. och beror på vad dem själva bedömer

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp