Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Feedback på skulder

Hej på er! Har i dagsläget 2 blancolån på totalt 581.997:-

Ikano: 278.823:- 7,44% ränta
Sevenday: 303.174:- 6,44% ränta

Förutsättningarna för att få till bättre villkor med schysstare räntor hade varit att föredra, men vet inte hur sugna storbankerna är på att hjälpa till där?

UC: 2,1
FF: 8 (Har under senaste året betalat bort kontokreditsskulder etc, därav så många förfrågningar).

Vad tror ni om chanser att kunna få bättre räntor på mina lån? Vill inte dunka iväg massa mer förfrågningar just nu.

Allt gott!

Tror med dagens ränteläge att du faktiskt kan få ner din ränta. Jag fick 5,65 hos santander med ungefär samma uc. Berätta gärna vad du fick om du gör en ansökan så fler på forumet kan se att det går att få ner räntan.

Tror med dagens ränteläge att du faktiskt kan få ner din ränta. Jag fick 5,65 hos santander med ungefär samma uc. Berätta gärna vad du fick om du gör en ansökan så fler på forumet kan se att det går att få ner räntan.
Tack för svar! Hade vart skönt att samla så mycket som möjlig i ett enda lån tänker jag och sedan lägga allt krut på att få bort resterande. Har ni några smarta tips där?
Löptid kvar på lånen:
Ikano: 5,5 år
Sevenday: 8 år

Sök på 500.000 och samla det på ett lån.
Tack för tips! Samtidigt så vill jag bli av med lånen någon dag med.

Någon som har jämkat? Ansökte hos Skatteverket och fick tillbaka att arbetsgivaren ska dra 26% skatt. Är det värt att göra detta för att få mer i plånboken varje månad och betala av snabbare?

Är det lång tid till någon eller några FF försvinner?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp