Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fattiga Riddare forum - vad har hänt?

Någon mer som har noterat att det inte har varit någon som helst aktivitet inne på forumet Fattiga Riddare sedan den 18:e oktober?!
Igårkväll när jag gick in där, så möttes jag av en ”vägg som sa account suspended”…

Någon som vet vad som har hänt? Tyckte även det forum var bra med mycket matnyttig information…

Ja
Någon mer som har noterat att det inte har varit någon som helst aktivitet inne på forumet Fattiga Riddare sedan den 18:e oktober?!
Igårkväll när jag gick in där, så möttes jag av en ”vägg som sa account suspended”…

Någon som vet vad som har hänt? Tyckte även det forum var bra med mycket matnyttig information…
, jag var inne för några veckor sedan och noterade att det inte var någon aktivitet. Jag fick mycket hjälp därifrån när det behövdes för mig. Synd om det har försvunnit!

Vad synd. Jag var mycket inne där för några år sedan när jag fightades med alla inkassobolag. Slutade med skuldsanering på 5 år. Men man fick stöd o hjälp från forumet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp