Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fasteasykredyt.com, bluff?

Låneförmedlare?
Skojare?
Jo visst reagerar jag över upplägget på sidan och det lutar åt bluff, eller hur?

Superbluff... även fast man måste ge dom att de lagt ner en del jobb med hemsidan..

undra vad deras scam är.. sno personuppgifterna?? Eller i ett senare skede i ansökan kanske be om en uppläggningsavgift.. hmm

Superbluff... även fast man måste ge dom att de lagt ner en del jobb med hemsidan..

undra vad deras scam är.. sno personuppgifterna?? Eller i ett senare skede i ansökan kanske be om en uppläggningsavgift.. hmm
Dom har lagt ner ca 1 minut eftersom jag sett samma text på flera olika sidor. Det är dessutom Google translate.

Hej!
Vill berätta min upplevelse av fast and easy kredyt.
Jag ansökte om ett lån på 40000kr.
Fick svar redan efter ett par timmar att de beviljade mig lånet, de vill ha kopia på bankkonto, id-kort, något som styrker min adress.
Jag skickade in dessa bilagor.
De verkade mycket seriösa till en början.
De skickade lånekontrakt som jag skulle skriva på och skicka en skärm dump på.
Men sedan skickade de ett nytt mejl där jag skulle skriva på ett till papper om att jag skulle sätta i 3500kr i försäkringsavgift och skicka en skärmdump på det och det gjorde jag.
Jag fick ett nytt mej om hur jag skulle gå till väga med avgiften på 3500kr som de ville ha i euro dessutom express via TrasferWise och jag satte in pengarna där men de ville ha bevis på att pengarna va insatta!
Jag skicka ett flertal bevis men de var inte nöjda, då anade jag att något inte stod rätt till och jag kunde som tur väl va avbryta transaktionen.
Ska tilläggas att pengarna skulle till Paris.
Dagen efter fick jag ett nytt mejl kl 22 på kvällen men från en annan mejl adress än tidigare bara det bevisade att min magkänsla visade sig vara rätt!
Då ville dom ha pengarna insatta på ett annat ställe, men ca 10 minuter senare får jag ett nytt mejl där de vill ha pengarna via TransferWise igen.
Så bara där avslöjade de sig.
Så ja, detta företag är en stor fet bluff!
Jag har bevis och erfarenhet av dom!
Ska tilläggas att eftersom jag avbröt transaktionen i tid innan pengarna hann komma över till bedragarna så fick jag tillbaka mina 3500kr via TransferWise.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp