Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Farligt nära

hej..jag insåg igår att jag är farligt nära ett spelberoende..efter några större vinster (35000,28000och 14500) jagar jag igen en sån vinst..men jag VET att dom inte kommer ändå fortsätter jag...har skaffat gamban på min telefon och min bärbara..men då spelar jag på nån annans telefon eller dator..det är fan hemskt! Nästan 10.000kr bortspelat på 2 dagar..inte tagit lån dock som tur är! Men hur blir jag av med denna falska dröm om att ”kanske idag!” ? Jag blir tokig på mig själv..är som om nån annan sätter in pengarna på spel och sen sitter jag där å klickar å MÅR SKIT när jag inser att ost för att gå plus blir det mindre och mindre..vad ska jag göra??

1. Om du vill spela så får du sätta gränser snabbt.
2. Är du osäker och kan inte kontrollera sök hjälp innan du som många av oss andra sitter med 500k+ i skulder.

Och du gav mig just det bevis jag behövde för att program som gamban bara är en onödig kostnad.

hej..jag insåg igår att jag är farligt nära ett spelberoende..efter några större vinster (35000,28000och 14500) jagar jag igen en sån vinst..men jag VET att dom inte kommer ändå fortsätter jag...har skaffat gamban på min telefon och min bärbara..men då spelar jag på nån annans telefon eller dator..det är fan hemskt! Nästan 10.000kr bortspelat på 2 dagar..inte tagit lån dock som tur är! Men hur blir jag av med denna falska dröm om att ”kanske idag!” ? Jag blir tokig på mig själv..är som om nån annan sätter in pengarna på spel och sen sitter jag där å klickar å MÅR SKIT när jag inser att ost för att gå plus blir det mindre och mindre..vad ska jag göra??

Då vill jag som spelberoende och som för ett halv år sedan var på väg att gå under värna dig. En kort tillbakablick, spelade bort en miljon på åtta månader, förlorat kontakten med min son på grund av alla återfall och till sist självmord.
Snälla du det som jag gått igenom vill du aldrig uppleva. Jag har trott på storvinsten men den kom aldrig.. En vinst triggar bara att spela mer och till sist förlorar man allt..
Hoppas verkligen att du har möjlighet att besöka Föreningen för Spelberoende, gärna i Trollhättan men jag vet inte vart du bor så.. Deras möten är fantastiska och jag lovar dig att du efter ett sådant möte och 15 livshistorier om spelberoende så kommer du att hålla dig ifrån spel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp