Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Farilo, ta ut

Har 650 kr tillgängligt på min kredit men det står att man kan ta ut minst 1000 kr. Har det alltid varit så? Märkligt

Jag kan ärligt inte säga att jag kommer ihåg, men senaste tiden så har det absolut varit så, minst 1000 kr för uttag.

Hänger ihop med hur stor kredit man har om jag fattar det rätt (läser på sidan) har du 350 eller kan låna gör en extra insättning och ta ut 1000 och betala tillbaka de 350 om du låna.

Jag tror det är samma för alla, oavsett hur stor kredit du har. Det vill säga om du har 1000 kronor eller mer så kan du göra ett uttag, har du under 1000 kronor så går det inte. Däremot kan du betala in (amortera extra) för att på så vis kunna få ut en kredit.

Jag tror det är samma för alla, oavsett hur stor kredit du har. Det vill säga om du har 1000 kronor eller mer så kan du göra ett uttag, har du under 1000 kronor så går det inte. Däremot kan du betala in (amortera extra) för att på så vis kunna få ut en kredit.
Fel, står att gränsen är 300, 500 eller 1000 beroende på vilken kreditnivå du har.

Logga in klicka på uttag om du inte har tillräckligt för uttag så kommer den infon jag beskriver fram

Fel, står att gränsen är 300, 500 eller 1000 beroende på vilken kreditnivå du har.

Logga in klicka på uttag om du inte har tillräckligt för uttag så kommer den infon jag beskriver fram

Yes, 300 och 500 är för de allra lägsta krediterna. Måste vara 2000 resp 5000 kr eller? Från 10000 kr och uppåt är det iallafall minimum 1000 kr när man ska ta ut.

Från 5000kr och uppåt är det 1000kr . Min kredit är på futtiga 5000kr och det står att jag måste ha 1000kr för att kunna ta ut .

Har 30 000 och minsta uttag 1000. Så de är för alla

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp