Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Familjeliv 2 barnspappa - allt är åt helvete!

Hej igen,

Tog precis en UC på mig själv. Såg att de står inget om anmärkningar eller att jag har skuldsanering, så antar att den är borta nu. Tjohoo! :)

Men, däremot så står det att jag har två krediter. Brocc 38.800kr, Nordea 159.000kr, de står att jag utnyttjat kredit fullt på dessa två. Senast uppdatering var 2025-01-31. Tror ni att de försvinner 25-02-31 då eller måsta jag höra av mig till dom för se varför de ligger kvar ?
Någon som haft samma problematik ?

tack på förhand
Jag har ett enkelt svar på det, de kommer absolut inte försvinna 2025-02-31 då det datumet inte existerar. -;)

Hej igen.
För info till andra. Mina blancos/kredit som inte skulle vara där. Försvann månaden efter. Jag skickade något mail till Brocc, men inget svar. Det försvann iallafall. Ytterligare positiv nyhet. Jättefina score och risker nu. Samt norpat mitt drömjobb som CEO på ett mindre bolag. Som kommer generera mig en årslön på mellan 1140-1340tsek beroende på måluppfyllnad.
Pengar är inte allt. Men från att jag skrev första gången 2019, så har jag ökat min inkomst rejält. Kan spara till mina barn, vars pengar jag spelat upp under flera års tid och faktiskt ge tillbaka. Kämpa på där ute ! Det var totalt hopplöst för mig som ni kan läsa i tråden. Bakslag har kommit o gått, dåliga saker har skett. Men det går ! Hör av er i PM om ni vill prata. Jag ställer väldigt gärna upp med min historik och val/tips som tagit mig hit.
Må bäst! Och tack admin för detta forum. Varit till enorm hjälp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp